Gå til innhold

Miditower med støvfilter og usb2 i front?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer kraftig Lepont, men de har vel bare usb versjon 1, og ikke 2. Vil også ha det sorte kabinettet til lepont, men finner ikke det igjen hos microplex:(

Hvordan er det med plass til flere vifter i Cooler Master kabinettet som er blitt linket til? Er der støvfilter i dette kabinettet samt enkle løsninger for å bygge i det?

Blir nok endten Cooler Master eller det sorte Lepont kabinettet, om jeg finner det igjen da;)

Lenke til kommentar
Jeg vurderer kraftig Lepont, men de har vel bare usb versjon 1, og ikke 2. Vil også ha det sorte kabinettet til lepont, men finner ikke det igjen hos microplex:(

Nei eller vel, jeg har det kabinettet. Som du nok ser er det 4 USB porter i front på det. De to svarte er USB2.0 og kobles direkte på hovedkortet, de to hvite (til høyre på kabinettet sett forfra) er USB 1.1 og er sånne man trekker ledningene ut bak på kabinettet og setter i USB portene. Latterlig løsning egentlig, siden de fleste USB2.0 portene på halvgamle hovedkort faktisk sitter bakpå. Men men.

Lenke til kommentar
Vil også ha det sorte kabinettet til lepont, men finner ikke det igjen hos microplex:(

Sendte mail til Microplex for å finne ut av dette og fikk til svar at de sannsynligvis ikke kom til å ta det inn igjen :(

Etter tre dagers resultatløs leting har jeg nå sendt mail til digitalimpuls.no da de visstnok selger/har solgt Lepont. Noen må da forhandle Lepont her i landet vel? værsåsnill?

Lenke til kommentar
Angående det der med usb 1.1 og 2.0, så er jeg ganske sikker på at både usb 1.1 og 2.0 bruker samme utganger, det er usb-kontrolleren på hk`et som bestemmer om det er 1.1 eller 2.0. Vennligst rett meg hvis jeg har feil!

Det er godt mulig, men det sto altså spesifisert 2.0 og 1.1. Vet ikke jeg, hadde vært glimrende om det var 4 2.0 utganger i fronten sidenm det er USB 2.0 all around på hovedkortet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...