DementedAlbino Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har sett igjennom en del kabinetter nå som jeg skal kjøpe nytt, men finner ingen jeg klarer å bestemme meg for. Kan dere være så grei å gi meg link til noen miditower som har usb2 i front\topp? Gjerne firewire og lyd i tillegg. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Om du ønsker å bruke litt mere penger (og få det jeg mener er et penere kabinett) så kan du gå for dette Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Om du ønsker å bruke litt mere penger (og få det jeg mener er et penere kabinett) så kan du gå for dette Er jo det samme kabinettet Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Eller du kan jo gå for dette Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Eller du kan jo gå for dette Nei, er et slikt jeg har, og det skal ut. Er en tidligere versjon jeg har, men er ikke så mye forskjell. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dette har både USB2, firewire og lyd i front. Det har også et stort filter forran viftene. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Om du ønsker å bruke litt mere penger (og få det jeg mener er et penere kabinett) så kan du gå for dette Er jo det samme kabinettet Fankern, jeg gjorde feil. Jeg tenkte å forslå en annen variant av det colaboksen nevnte, nemlig DETTE. Beklager virkelig. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg vurderer kraftig Lepont, men de har vel bare usb versjon 1, og ikke 2. Vil også ha det sorte kabinettet til lepont, men finner ikke det igjen hos microplex:( Hvordan er det med plass til flere vifter i Cooler Master kabinettet som er blitt linket til? Er der støvfilter i dette kabinettet samt enkle løsninger for å bygge i det? Blir nok endten Cooler Master eller det sorte Lepont kabinettet, om jeg finner det igjen da;) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg vurderer kraftig Lepont, men de har vel bare usb versjon 1, og ikke 2. Vil også ha det sorte kabinettet til lepont, men finner ikke det igjen hos microplex:( Nei eller vel, jeg har det kabinettet. Som du nok ser er det 4 USB porter i front på det. De to svarte er USB2.0 og kobles direkte på hovedkortet, de to hvite (til høyre på kabinettet sett forfra) er USB 1.1 og er sånne man trekker ledningene ut bak på kabinettet og setter i USB portene. Latterlig løsning egentlig, siden de fleste USB2.0 portene på halvgamle hovedkort faktisk sitter bakpå. Men men. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Noen som vet om der er støvfilter på CoolerMaster kabinettet? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Tror det bare er en grill,ikke filer... Hadde lyst på det selv men etter å ha lest denne testen,er jeg ikke så sikker... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Tror det bare er en grill,ikke filer...Hadde lyst på det selv men etter å ha lest denne testen,er jeg ikke så sikker... Leste den jeg også. Tror nesten det blir lepont på meg om jeg bare finner noen som selger den sorte versjonen. Bare så synd at det koster en god del mer enn hva collermaster gjør. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hva med å prøve seg på Lian Li PC6070B? Deeeeilig kabbis, diggbart 2kz0r.com Lenke til kommentar
theggenes Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Vil også ha det sorte kabinettet til lepont, men finner ikke det igjen hos microplex:( Sendte mail til Microplex for å finne ut av dette og fikk til svar at de sannsynligvis ikke kom til å ta det inn igjen Etter tre dagers resultatløs leting har jeg nå sendt mail til digitalimpuls.no da de visstnok selger/har solgt Lepont. Noen må da forhandle Lepont her i landet vel? værsåsnill? Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Angående det der med usb 1.1 og 2.0, så er jeg ganske sikker på at både usb 1.1 og 2.0 bruker samme utganger, det er usb-kontrolleren på hk`et som bestemmer om det er 1.1 eller 2.0. Vennligst rett meg hvis jeg har feil! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Angående det der med usb 1.1 og 2.0, så er jeg ganske sikker på at både usb 1.1 og 2.0 bruker samme utganger, det er usb-kontrolleren på hk`et som bestemmer om det er 1.1 eller 2.0. Vennligst rett meg hvis jeg har feil! Det er godt mulig, men det sto altså spesifisert 2.0 og 1.1. Vet ikke jeg, hadde vært glimrende om det var 4 2.0 utganger i fronten sidenm det er USB 2.0 all around på hovedkortet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå