Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvis du bruker den fonta i header skal jeg personlig hacke siden din! Fremdeles for stor font i brødteksten, og scrollen i shouten tar for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 whoeeeahH! Grusom mouseover! Få inn litt padding i hovedfeltet, samt en ny font i header, og gjør fonten litt meir dominant enn den er no, den blei så "borte" i byen liksom Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Skal se hva jeg får til, med forslagene arve: blir aldri fornøyd med fontvalget mitt du EDIT: skal selvfølgelig legge padding, osv osv. Men koder alltid det meste elementære først, for å sjekke at alt stemmer. resten kommer etterpå Endret 10. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Brukte den første fonten i headeren, men gjorde den litt mer dominant Likte det ikke helt selv.... men tenkte jeg skulle høre... her er den Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Joda, fargevalget er greit no, men fonten i header er fremdeles stygg Du har ikkje vurdert en heilt anna font forresten?? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Sitter og leter igjennom en font side på jakt etter en ny......... Men tar sin tid, mange sider å gå igjennom Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hehe, det veit eg alt om http://www.1001fonts.com er en fin fontkilde. 100 innlegg for i dag Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Fant en font jeg måtte ha pga navnet: The Godfather Setter den inn som font i banneren........ Si ifra om jeg skal fjerne PS effektene.........og om fonten er "god nok" EDIT: samme link som 1 post oppfor Endret 10. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Fonta i headeren er krise. Hvorfor HOVEDsiden og PORTEfølje? Heter du kanskje danIEL? Ja, du tok poenget. For lys fontfarge som skjærer for mye igjennom. Dessverre var nok denne mouseoveren mislykket. Veldig godkjent! EDIT: Dunestar er gått inn i rekken av leet'er! Endret 11. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Ok, skal mekke ny mouseover etter jobb Få litt mørkere font. Takker ..... EDIT: Hehe, får leite etter en ny font igjen EDIT 2: laget en litt "mørkere" font på "main" Endret 11. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 likte ikke så godt denn mouseoveren jeg, kanskje du skulle prøve me bare at boksen vrir seg å drite i bokstaven Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 likte ikke så godt denn mouseoveren jeg, kanskje du skulle prøve me bare at boksen vrir seg å drite i bokstaven Fonten i header har for fet stroke. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Hehe, greit, har mekket en sjapp mouseover, bare på hovedsiden...... ja/nei?...fontbytte? osv...... Skal fikse font i header.. EDIT:fyrer inn linken en gang til Endret 11. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe, greit, har mekket en sjapp mouseover, bare på hovedsiden......ja/nei?...fontbytte? osv...... Forå sitere $k$ ENDA en gang; likte ikke så godt denn mouseoveren jeg, kanskje du skulle prøve me bare at boksen vrir seg å drite i bokstaven Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe, kk. Hint taken Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Sånn nå er mouseoveren med bare boksen som vrir seg oppe+teksten blir LITT lysere på mouseover..... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Ser enda at teksten flyr i alle retninger jeg, og ja, jeg _har_ reloada. EDIT: Grattis med leet-status Dunis! Endret 11. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Prøv igjen PC, har oppdatert siden nå...... Endret 11. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) EDIT: Grattis med leet-status Dunis! Takke tusen! EDIT: oppdaterte ved ett kjapt trykk på F5 og den stygge Hovedsiden-linken forsvant ... Endret 11. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Prøv å reload Dunis.... Har skiftet det for ett par min siden... EDIT: du fant visst ut av det Endret 11. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå