Svendsen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hva med DENNE fargen som BG? Det ble bedre kontrast mellom de to (tre) områdene. Men tekst feltet ble ikke bedre Likte ikke helt farge kombinasjonen. Men det hele så bedre ut for det. Så mer klare skiller.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Før jeg trykker på linken vil jeg at du garanterer meg at det ikke er bilde av noen mannekropper dynka i olje.. Jeg må si jeg egentlig likte det jeg. Finjuster litt på fargekombinasjonen og du er på god vei, sailhorboi! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) likte det først forslaget. fix litt på menyen, den ble litt for anonym, kjedelig med bare std rundinger og.. ellers nice. litt små justeringer så blir det bra. skal nok gå som smurt Endret 9. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg synes den så ganske bra ut.. men litt OT hva er alt det rabbelet som står? bare sån som er der for å vise hvordan det ser ut med text eller? (n00b) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg synes den så ganske bra ut..men litt OT hva er alt det rabbelet som står? bare sån som er der for å vise hvordan det ser ut med text eller? (n00b) nøyaktig det du sa; http://www.lipsum.com Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) den er grei.. har sett mange som har brukt dette.. begynte å lure om det bare var jeg som hadde dårlig syn eller hadde fulgt dårlig med i språk timene.. Edit: skriveleif Endret 9. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Bra utgangpunkt det der ja! Første jeg tenkte når jeg så første forslaget var tur på byen som endte med matforgiftning eller noe sånn Den nye var ikke så ille, men jeg likte ikke helt bg'en nå, og kan liksom ikke komme på noen annen farge som kanskje ville passe bedre... Anyways, en god fisk i hvertfall! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Prøvde på en ny farge i "innholdsrammen". Var denne litt bedre eller verre? Har problemer med å finne en fargekombo, så jeg bare prøver litt og poster det her Her er bildet Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kansje litt for mørkt. Ellers er designet mycket bra! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Altfor mørkt, og håper du ikke mener alvor med den fonta i headeren. Muligens skifta font i hoved-delen også? Blir for blurra det som er der nå, og dessuten er det for stort. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 For mørkt? Sitter dere på feilkalibrerte skjermer hele gjengen? Eller er det "bare meg" igjen? Begynner å komme seg dette her, "he-who-rubs-his-body-in-oil-and-shows-it-at-the-web-Daniel"! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 For mørkt? Sitter dere på feilkalibrerte skjermer hele gjengen? Eller er det "bare meg" igjen? Begynner å komme seg dette her, "he-who-rubs-his-body-in-oil-and-shows-it-at-the-web-Daniel"! Hahaha. Takker ER ikke særlig mørkt på min skjerm heller Skal fikse mer på den etter jobb, legger ut noe mer senere Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 det var iallefall så mørkt at du bør ha en lys skriftfarge. Skrifta i header er forresten råstygg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Bedre nå ja, ikke den "tur på byen som endte med matforgiftning" følelsen lenger nå... kanskje endre litt på font i innhold, og endre _alt_ på font i header! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) ok, par småjusteringer, må sjekke dem ut før jeg jobber videre med dem ok, lekt meg litt med meny, til nå er bare 2 elementer oppe: hovedsiden og hovedsiden; den øverste er standard A, mens den nederste er A:hover. Laget ett paragraf med lys skrift........ Skiftet font i header, godkjent/ikke godkjent? Er vell bare det som er gjort til nå.. Her er linken bedre eller ikke bedre, det er opp til dere Endret 10. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Bedre, spesielt det at fonten ble litt lysere. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Bedre. Men hvordan har du tenkt å gjøre det med resten av lenkene? LINker/linKER og BILder/bilDER? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Bedre, ja, men WTF ( ! ) er det du har gjort med menyen??? hva er vitsen med å ha den sånn? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 bedre ditta ja, men hvorfor skiftet du font i headeren? likte den første jeg ellers tror jeg det kan bli litt upraktisk med den menyløsningen om du har tenkt å gjøre det på samme måten med alle. 2 forskjellige farger på teksten, skal det bli annen hver farge nedover? eller er det bare for å teste de to opp mot hverandre? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Smidt: Bare for å teste de to opp mot hverandre...Grunnen til at jeg skiftet font, var pga at det var ett par som klaget på den Polecat: Tenkte jeg skulle gjøre det ja.......Var ikke dette noen god ide? Hvis dere vil se hvordan rolloveren ble, så holder jeg på å kode litt..... men grunnmuren er oppe på denne siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå