DanielP Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Som sagt så vil jeg gjerne ha kritikk/forslag og eventuelt annet for en ny fisk jeg leker meg med. Vil selvfølgelig bli noen forandringer, men har ikke gjort dem enda:P kommer som normalt når jeg koder den. takker for all respons. --------Linken ja DanielP EDIT: glemte link Endret 8. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Før jeg trykker på linken vil jeg at du garanterer meg at det ikke er bilde av noen mannekropper dynka i olje.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hmmm, njaaah, litt mixed feelings igrunn... Ikkje stygg, men samtidig veldig standard og kjedelig. Headeren er et bilde av en by + radial blur, og utydelig skrift... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Haha, ja er ikke det:P Har ikke engang dansefyren med. BTW: let it go DanielP ARVE: Vil gjøre mer utav banneren. Bare noe foreløpig. Endret 8. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Headeren er et bilde av en by + radial blur, og utydelig skrift... Er det tippekonkurranse..? Jeg syns det var pent, litt basis kanskje.. Endret 8. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Fin start Men synes det blir litt kontraster mellom hoved side og det som er rundt.... Dessuten synes jeg det er en ugunstig farge å ha som bg for tekst. Også var det noe som manglet ved linkene.... prøv å lag noe mer markant knappe system kanskje... men good start Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) BTW: let it go mp3: The Beatles - Let it Be.mp3 Nei seriøst. Mat nå før jeg går helt OT-bananas i alle tråder.. Edit; Til posten nedsom denne vil jeg svare; Du vet hva jeg ikke vil ha vertfall.. *mat* Endret 8. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Takker marvil Skal gjøre mer utav menyen, men er ikke sikker på hva enda. Noen forslag? DanielP Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ok, som sagt, headeren ... og jeg synest att det mørkebrune området rundt kunne ha blitt litt mindre ... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 ok, som sagt, headeren ...og jeg synest att det mørkebrune området rundt kunne ha blitt litt mindre ... 1. header skal fikses...... er bare noe foreløpig. 2. Mener du innholds "rammen"? DanielP Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ok, som sagt, headeren ...og jeg synest att det mørkebrune området rundt kunne ha blitt litt mindre ... 1. header skal fikses...... er bare noe foreløpig. 2. Mener du innholds "rammen"? DanielP den som "pakker inn" innholdet ... den bak innholdet ... u c ? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ahh, d var bare noe jeg fyrte inn for å få bgcolor...... Den er ikke noe spes. bare prøvde meg på en farge DanielP Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Hva med DENNE fargen som BG? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva med DENNE fargen som BG? Ikke helt min favoritt.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva med DENNE fargen som BG? Ehhhmmm.. Nei! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 hmmmm.... Greit Får vell gi opp denne fargen Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg likte layout, menyen var jo artig plassert, den header med blurry byen var også stilig. Men fargevalget på siden stod liksom ikke helt i samsvar med header. Kanskje noe litt mere "en-natt-på-byen-kanskje-litt-grå-våt-farge" stil på selve siden? Hvordan du gjør det er jeg ikke sikker, aldri hatt noe city-skyline-stil på en side før Tror ikke jeg har sett en slik side før heller. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Hehe, takker Fulu Skal se hva jeg kan få til. Hehe, kjekt å endelig ikke ha kopiert en side(gjør aldri dette med vilje) P.S. Poster nye bilder i løpet av morgen kveld, håper jeg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Før jeg trykker på linken vil jeg at du garanterer meg at det ikke er bilde av noen mannekropper dynka i olje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå