veskri Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har et lite problem angående avsluttning av windows XP. Når jeg velger START->TURN OFF, så skruer ikke maskinen seg av lenger, men står bare og "henger" i windows (går til avsluttningsmodus, men skrur seg ikke av...), slik at jeg må ta strømmen for at maskinen skal skru seg av! Hva har skjedd? og hva kan jeg gjøre for å rette opp i dette? Hadde dette problemet for en liten stund siden, og da skiftet jeg verdien fra 0 til 1 i regedit -> "poweraftershutdown", og da funket det. MEN nå har det samme problemt oppsått igjen, og denne gang er verdien i "poweraftershutdown" korrekt! Noe som kan hjelpe meg???? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Mange ganger er det nettverkskortet som er årsak til dette. Prøv å napp ut NIC'et ditt, og se om det blir bedre av det. Lenke til kommentar
veskri Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Takk for hjelpen. Nå funker det Det var tydligvis "nettverkskortet" som ikke var skikkelig festet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå