rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Supert! En ide: Hva med å starte opp et eller annet slik at vi kan donere via SMS, slik som når man betaler for en logo, ringelyd, etc, bare at man ikke får noe; har sett at norwegianmafia har et slikt system..... Skal overføre litt penger så snart jeg får litt til overs... Eller vi bruker bank Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tror jammen jeg skal droppe mat i kantine i et par dager og donere en slant! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Begynte på vgs i høst og siden da har jeg brukt ca. 6000kr i kantina Må begynne å spare - seriøst Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Blir det budrunde er det klart endel stiller opp med sjekkheftene. Jeg tror det ville blitt det mest lønnsomme; Regner jo med at dere har et par prosjekter som bare står og samler støv. En annen ting er jo at ting fra overklokking.no har en viss samlerverdi/skrytefaktor... EDIT: I slike tider er det flott å bo hjemme med foreldrene sine. Ingen kostnader, gratis mat, tak over hodet, og all inntekt går rett i egen lomme* Blir jo lettere å "donere" en slant da. *Utenom 11% skatt etter man har tjent over 23 599 kroner. Endret 10. februar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hmmm, lever på stipend og lommepenger jeg, men likevel er hjertet mitt stort nok til å la OK få litt penger de kan hygge seg med Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 kanskje jeg skal spytte i en hundrings eller to jeg og.... Har ikke godt av den farlige gode maten i bvs kantina Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Begynte på vgs i høst og siden da har jeg brukt ca. 6000kr i kantina ! edit: yummy: får dere egentlig noe særlig penger for overklokking.no t-skjortene? Endret 10. februar 2004 av suzze Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Begynte på vgs i høst og siden da har jeg brukt ca. 6000kr i kantina ! edit: yummy: får dere egentlig noe særlig penger for overklokking.no t-skjortene? Kjøpte en i går jeg! Så det så Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 amdwdc: Da tar Telenor ~45%. Jeg tror en budrunde blir best for da vinner alle. Alle leserene får flere prosjekter å lese, og kjøperen får et überprodukt. Dersom en vinner får kjøpe det for 1,- så er det bare den personen som vinner. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Eg får gå og pante flasker eg da. SERIØST! Så blakk er eg. Men men Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Får se om jeg får satt inn noen grunker nå jeg får lønning Lenke til kommentar
kerog Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Averter prosjektet på QXL der er det mange som betaler overpris. Da er man godt igang med neste prosjekt. Lenke til kommentar
alos Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) nå var noen slanter inne på kontoen deres, regner da med at det blir no skikkelig overklokking for pengene mine.. Endret 11. februar 2004 av alos Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Er det mulighet for å kjøpe prosjekter på dette tidspunkt ? EDIT: jeg hadde gledelig gitt bud på 3M-prosjektet: Endret 11. februar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har også overklokking.no skjorte Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 kommer en slant fra meg, i tillegg skal jeg handle t-skjorte foran arctic lan som er her i byen. Yummy: bor ikke du i narvik eller er du flytta? Kjekt å hadd en artikkel fra Harstad`s største LAN, tror jeg det er. Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg bor i Narvik, ja - men om jeg får tid til å stikke innom Harstad er desto mer usikkert. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Averter prosjektet på QXL der er det mange som betaler overpris. Da er man godt igang med neste prosjekt. Word Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Er det mulighet for å kjøpe prosjekter på dette tidspunkt ? EDIT: jeg hadde gledelig gitt bud på 3M-prosjektet: Kanskje jeg donerer en slant, får se når jeg får penger igjen.. Off topic: ang det 3M prosjektet, kom på noe.. ville det funket å sette harware'n i en lufttett eske/boks med en 120 mm vifte som henger ut av vinduet tilkoblet en slange som går direkte inn i kabinettet/boksen.. siden det er midt på tjukke vinteren.. Også eventuelt sette den vifta i en kald skjermet vannbeholder om sommeren.. Bare litt filosofering på kvelden Endret 11. februar 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 vet ikke helt om jeg forstod deg riktig, men hvis jeg gjorde det, og jeg har forstått andre riktig også, så kan det vel kanskje bli kondens.. eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå