Ostepølsa Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 skjer det noe med denne "kronerullinga" ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Joda, det kommer stadig dryppende noen kroner her og noen der. Så det går framover. Tror vi nærmer oss ca. 4000,- nå - altså ennå et stykke å gå før kontoen er stor nok til å gjøre noe litt mer spennende. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Joda, det kommer stadig dryppende noen kroner her og noen der. Så det går framover. Tror vi nærmer oss ca. 4000,- nå - altså ennå et stykke å gå før kontoen er stor nok til å gjøre noe litt mer spennende. men det er da en del skulle gjerne gitt penger, men har ca 0 kroner og 47 øre på konto kanskje jeg sender en hundrelapp eller tre hvis jeg får stipend Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 4000 Kroner! Da er vi jo snart i mål . Men vi burde hatt rundt 10000 for å få eit prosjekt som var noko. P.S I og med at det er til oss forumbrukere(ein av giverene til prosjektet) som vil nyte godt av prosjektet(pc-en) etterpå, så forstår eg ikkje kvifor det skal ta så lang tid å få inn litt penger. Det er jo bare bitte litt fra kvar her som skal til. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 snart i mål? hva er målet? ikke følgt så mye med her Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 4000 Kroner! Da er vi jo snart i mål . Men vi burde hatt rundt 10000 for å få eit prosjekt som var noko. P.S I og med at det er til oss forumbrukere(ein av giverene til prosjektet) som vil nyte godt av prosjektet(pc-en) etterpå, så forstår eg ikkje kvifor det skal ta så lang tid å få inn litt penger. Det er jo bare bitte litt fra kvar her som skal til. hva med de som sparer til ny pc, og ikke en gang har råd til å bruke 40 kr til leds... ... men det ordner seg nokk.. kredittkort kommer snart, da får jeg bare et problem med å ikke bruke for mye penger.. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hva med de som sparer til ny pc, og ikke en gang har råd til å bruke 40 kr til leds... ... Skjønner. Men her kan du/ein av oss få kjøpe seg ein pc til rundt 1 krone når prosjektet er ferdig. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er dette lagt heilt på is eller har det stoppa opp heilt av seg sjølv? Blir meir og meir utolmodig. Er jo tross alt snart 8 mnd sidan prosjekt start. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 skjer det någe snart elle? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja skjer det noe?, vi venter i spenning! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Dette prosjektet var noko som eg synest virka heftigt og morro å få gjennomført. Men blir meir og meir usikker på ka som skjer. Etter utallige poster her så høyrer vi ingenting. Har betalt inn 100 kroner mnd fra Februar og bør snart få valutta for pengene mine. Om ikkje anna ei tilbakemelding. 1-2-3-4----10. Så da var det gjort. Har det vert nokon framgang her EC? Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Framgang har det vært - men vi er ennå et stykke fra målet. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 vel, siden jeg først er innom, OG har penger, så skal jeg legge inn en slant, før jeg bruker det opp på annet modde tøv... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 dere burde fått sånnt mpay system slik at en kunne betalt med mobilen.... bare høy tenking her altså....... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ok, nå skal alt være ordnet, venter bare på at psotbanken skal ordne betalingen, men ahr dere noen mulighet til å sjekke om dere har fått betalingen? for jeg er ikke sikker på om jeg gjorde det riktig... (den er ikke betalt enda iflg. postbanken... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Hmm... Jeg lovte no greier her i sommer jeg gitt. *fikse noen slanter* Edit: For melding om ugylidig kontonummer. Prøver igjen i morra. Endret 29. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 det er fordi de to siste nullene ikke kommer med når du kopierer... har dere mulighet til å sjekke om dere har fått betaling ifra konto nr. 0539 2984846? jeg vet det ikke er mye, men jeg er en student som ikke har så mye å rutte med... det er iallefall noe.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Ingen bevegelser på dette prosjektet på en stund. Dersom dette stopper helt opp, får vi vurdere hva vi skal gjøre. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 fikk du ikke det jeg sendte?! eller vet du ikke? jeg vet det ikke var mye, men det var da noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå