EC Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Da har det begynt å komme inn noen kroner til "leserprosjekt" igjen, så vi starter en ny tråd for å "samle trådene" litt. Betalingsinfo: Kontonummer: 9100 20 29400 Betalingen merkes: Overklokking.no prosjekt Siden nyttår har det dryppet inn rundt 200 kroner, og vi takker de personene som har dratt nytt liv til dette. Målet nå er å havne på 5-6 tusen, slik at vi kan sette sammen et skikkelig rått system, klokke fletta av det og se om det overlever. Når prosjektet er over, må vi vurdere hva vi skal gjøre ettersom vi lett kan komme i konflikt med lotteriloven. En auksjon til inntekt for et godt formål er f.eks. en ting, en annen ting vi kan gjøre er å selge via bruktmarkedet og bruke pengene til neste prosjekt - på den måten vil noen av pengene bli bevart, og vi kan starte med et enda større prosjekt neste gang. Og holder vi på lenge nok, vil vi kunne gjøre noe helt vanvittig før eller siden. OPPDATERING: Kontoinformasjonen over er korrekt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tiltaket støttes seff av meg...... Come on dere andre også ! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Flott da er Dere i gang igjen. Men Dere må prøve å få til ei slags utlodding. Var jo litt av sjarmen det. Eller evt bruktmarked for så å bruke pengene på eit nytt prosjekt. Blir no med uansett eg. Endret 8. februar 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skal sende inn litt. Støtter forslaget om utlodding. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Når stipendet kommer så setter jeg over en par 100kr. Håper dere får godt bruk for det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvis dere arrangerer en kunnskapskonkuranse elns. om HW osv. så er det kanskje mulig å komme forbi lotteriloven ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hva med å søke for å få tillatelse til denne ene "lotterikonkuransen" som da evt. koster la oss si 20 kr, eller den bare er for medlemmer... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dette vil jeg være med på Har ikke så mye penger, men når stipendet kommer skal jeg nok bidra litt. Tross alt, det er en god sak. Håper dere får inn nok til å klokke skiten ut av noe heftig hardware Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Setter inn ca. 200,- så snart konto nr. blir bekrefta jeg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Det er veldig forståelig at mange av forum-medlemmer har lite penger siden mange går på skulen osv. Husk også at dette er en frivillig ordning, så det så...... Men alle bidrag monner, 30-50,- her og 30-50,- der vil gjøre alle små bekker til større elv med tid og stunder Jeg personlig mener å få så mye utbytte av å være medlem her i forum at jeg vil bidra litt mer i løpet av dette år Endret 9. februar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Det vil ikke føre fram å søke for oss. Vi er en kommersiell organisasjon, som ikke vil få tillatelse fra lotteritilsynet. Men vi finner nok på noe moro. Kunnskapskonkurranse, budrunde... et eller annet skal vi nok ordne til. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kontonr: er bekrefta? eller. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kontonr: er bekrefta? eller. OPPDATERING: Kontoinformasjonen over er korrekt. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Takker clinton. Er jo blind eg. Legger ut forige prosjekt fra kronerullingen. P.S Gleder meg. Endret 9. februar 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hva med å trekke ut en og gi kan tilbudet å kjøpe det for 1 krone? Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ingen dum ide, Bøgge! Det er som de sier - regler er til for å omgås. Men ikke på dette forumet, så sant jeg kan skrive under med "moderator yummy"!!! Lenke til kommentar
103 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Synes dette med budrunde høres best ut, da kan jo dem som vil by på delene. (eller det som er igjen av dem! ) Setter inn noen slanter jeg og da! Er jo tross alt medlem! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Når jeg får lønning skal jeg spandere noen kroner på dere Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Får vel dra fram litt småpæng. Lenke til kommentar
amdwdc Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Supert! En ide: Hva med å starte opp et eller annet slik at vi kan donere via SMS, slik som når man betaler for en logo, ringelyd, etc, bare at man ikke får noe; har sett at norwegianmafia har et slikt system..... Skal overføre litt penger så snart jeg får litt til overs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå