???????? Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg fikk for noen dager siden et problem med pc'en - den stoppet før windows var startet. Fant ut at jeg hadde fått to virus ormer - lovsan.a og lovsan.v Jeg lot virusprogrammet(grisoft free edition) slette de, men pc'en ble fortsatt ikke bra, f.eks. så jobbet prosessoren på 100% hele tiden. Så jeg formaterte hardisken og installerte maskinen på nytt. Problemet er bare at når jeg installerer virusprogrammet igjen så kommer det frem et virus varsel på nytt. Jeg får beskjed om at jeg har fått viruset "lovsan" igjen! (jeg har ennå ikke installert noen andre programmer enn windows og virusporgrammet) Hvordan kan viruset ha kommet tilbake? Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne det? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Etter å han installert Norton viser det seg at det er msblast Etter å ha søkt litt på nettet etter msblast fant jeg ut at msblast muligens er det samme som lovsan? Er det noen som vet hvordan jeg blir kvitt det? Norton klarer ikke å fjerne det! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 http://www.unisa.edu.au/ists/ServiceStatus...BlasterWorm.asp Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå