Movadelic Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Er det slik at de 2-3 øverste platene i en dvd-spindel er mer utsatt eller har større feilprosent enn resten av spindelen? Har opplevd dette med et par spindler nå hvor jeg har brent med samme hastighet, fw og sw på alle platene hvor spesielt de to første platene i hver spindel har hakket i dvd-spilleren og hopt frem til tilfeldige kapitler på dvd`en. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vel jeg har merka at den aller øverste plata i spindelen er litt kjip, den er jo helt gjennomsiktig, og det er umulig å brenne på den! Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Atrax: Det har jeg lagt merke til også. Brenneren vil liksom ikke lese den som en DVD. Snodige greier dette her! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hmmm... dette har jeg også opplevd Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 samme her, den gjennomsiktige plata øverst er litt tvilsom.. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 den øverste gjennomsiktige plata er trasig ja men de restrerende har jeg aldri hatt noen problemer med, hverken dvd'er eller cd'er Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 For å slutte å være teit; nei, jeg har aldri merket at de nest øverste cdene er dårlige å brenne på. Men den aller siste derimot...høhø... Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Vist du snakker om de superbilliger dvd-r spindlene fra komplett. Så er det to forskjellige plater i de spindlene. Noen som er gjennomsiktige rundt hullet i midten og noen som er hvite. De som er gjennomsiktige er DÅRLIGE, hehe. Men de som er hvite funker fint til video tilogmed. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg snakker om samsung dvd-r 4x (BeAll) 50 stk spindel som selges på psdata. Dette skal være kvalitetsplater, men de første platene var merkbart mindre leselige enn resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå