Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Se for dere selv: En p800 med P900 firmware Les hele posten her Tviler litt på det jeg, men hvis han har greid det så er dette stort for dem med en p800 Men du trenger visst en p900 for å lure oppdaterings systemet til SE. Håper det kommer en film av dette snart(bildet kan jo være redigert, selv om det ser veldig ekte ut) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Leste hele emnet nå. Var ikke mange som var overbevist akkurat. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Nei, jeg hvet(men hele emnet på 4min?) Men det er jo mulig det er sant da. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skumleste emnet ja. Men fikk med meg det viktigste som det Lucas postet. Screenschots osv. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Lucas er ikke akkurat den mest positive på esato da Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det vet jeg ikke noe om. Men som mange andre sa der inne. Hvis det hadde vært mulig, hvorfor er det da ikke flere som har oppgradert? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ja det virker litt usannsynlig, men han hadde jo "lurt" SE med å sette inn en P900 å så bytte den ut med P800 når oppdateringen startet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå