sako Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Lurer veldig på hvilke av disse to jeg skal velge. Håper noen kan gi meg noen tips,fordeler og bakdeler om disse to kamera... Lenke til kommentar
coban Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 akkurat dscp-10 er det svært få her på forumet som har noen praktisk erfaring med, jge kan ikke hjelpe deg med det spørsmålet.. men jeg kan gi en sterk anbefaling på z4'en hvertfall. Lenke til kommentar
Sure Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Sony kameraet er aller tiders, har et selv og brukt det i noen måneder nå. Er ikke mye negativt si om dette! Anbefales på det varmeste ! Noe annent om dette kameraet du lurer på bare ta kontakt! Prisene på "memory stick" faller også her hjemme nå, 256mb for under 700.- Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kan anbefale Z4! Sony P10 er et bra kamra men det er jo så stygt! Du burde nok kjøpe Z4! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kan anbefale Z4! Sony P10 er et bra kamra men det er jo så stygt! Du burde nok kjøpe Z4! ...men det er jo det indre som teller (?) Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg hører du sier det, men Z4 tar bra bilder er bruker vennlig og pent.. Og det koster jo like mye. Begge kamrane har jo fått bra i tester så man må jo bare se hva man skal bruke det til. Lenke til kommentar
Sure Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kan ikke se helt hvor Sony er stygt, kommer vel an på øye som ser det! Sony har bedre oppløsning både på stillbilde og video. Kjenner ikke Z4 men kan jo være et greit karera det og... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg ville valgt Sony DSC-P10. Syns det er et fint kamera utseendes messig, Lite dog litt større enn Z4, Kjapt, Nøyaktig og bra autofocus, tar glimmrende bilder, enkelt å bruke. Plussene til Casio er vel størrelsen og en litt kjappere autofocus, men AF'en er vistnok ikke like nøyaktig. Lenke til kommentar
Sure Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jauda, eg kan si meg enig i DINE utalelser her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå