Prizefighter Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne så jeg bare tok under annet siden det er en "litt forskjellig" post. Har per idag dette: Hercules 9800pro 418/362 2500+ @ 2.3ghz Asus A7N8X deluxe 2 x 512mb GEIL golden dragon pc 3500 120gb s-ata seagate 7200rpm Så det som var alternativene enten å kjøpe ett Waterchill sett til GPU,NB og CPU til 2200,- fra komplett eller å handle inn ett gigabyte hovedkort og en A64 fra hardwarebutikken. Nå er jeg veldig glad i å overklokke, men skjermkort og cpu kommer ikke lenger med den luftkjølinga jeg har, så det hadde vært veldig kjekt med vannkjøling. Men så har jeg også grådig lyst på en A64 og ett nyt Hovedkort også. får foreksempel ikke kjørt dual på mitt nå p.g.a brent ram slot, og kommer ikke over 200fsb osv... passer godt og få byttet egentlig. Men hva vil da lønne seg mest? Dette her eller en slik og ett slikt selv om det var ganske dyrt hk Hvis det blir AMD 64 sett, så er jeg interessert i ett godt OC hk med s-ata. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ta nytt hk og cpu. da går du opp i ytelse, og vil gjøre det igjen, ved senere anledning, når du får vannkjøling. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) ta nytt hk og cpu. da går du opp i ytelse, og vil gjøre det igjen, ved senere anledning, når du får vannkjøling. Høres bra ut det ja... du har vel ikke noe gode 754 hk og anbefale meg vel som overklokker godt og er stabilt og har s-ata? til rundt tusingen? Edit: Takk Endret 8. februar 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå