Gå til innhold

Døde pixler på Whitebox CL50?

magnus85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har hatt den en stund og har ikke fått noen døde piksler. Om du får mer enn 5 (var det 5?), får du byttet skjermen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er mange, men kan det hende jeg får skjermen levert med døde pixler?

Det er vel kanskje også mulig å massere bort pixlene på denne skjermen. Er det verdt å kjøpe den med 1024mb ram eller holder det med 512?

Magnus

Jeg har hatt den med både 512 og 1024. Selv foretrekker jeg 1024 siden jeg kjører mange programmer på likt. Du kan masere bort døde pixler ja. Om den blir levert med det, snakker du bare med dem. Tror ikke de har noen problemer med å skifte skjerm.

Lenke til kommentar

Det finnes regler for hvor mange og av hvilken art dødepixler er før det kan kalles feil.

Men siden bestillinger til whitebox skjer på nett har du angrefrist som du kan bruke for å få pengene igjen. og så kanskje bestille igjen senere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
1024 hjelper kun om man har enkeltting som er svært store man jobber med. feks STORE bilder. Ellers så utnytter man ikke 1024 noe særlig. Swapdisken brukes nesten like mye da som ved 512. Er i hvert fall det jeg har hørt

Jeg merket ganske stor forskjell da jeg oppgraderte i alle fall.

Lenke til kommentar
1024 hjelper kun om man har enkeltting som er svært store man jobber med. feks STORE bilder. Ellers så utnytter man ikke 1024 noe særlig. Swapdisken brukes nesten like mye da som ved 512. Er i hvert fall det jeg har hørt

Hva bruker du maskinen din til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva bruker du maskinen din til?

Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe GoLive, Adobe InDesign (ofte mange av disse på likt), SoundForge, videogredigering, filmtitting, skolearbeid, musikk og spill. Det var når jeg brant en cd jeg merket det godt. På den av de stasjonære i huset som inneholder en P4 2.53 og 512 ram kunne jeg ikke gjøre noe annet enn å se på at cd'en ble brent, mens på den bærbare kunne jeg drive akkurat som vanlig. Jeg liker at alle programmer går glatt, uansett hvor mange jeg har oppe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kan jeg få lov til å spørre hva du bruker alle disse programmene til?

"Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe GoLive, Adobe InDesign (ofte mange av disse på likt)"

driver du med videoredigering? Er det det?

Photoshop til bilder, webbilder, grafisk design, skole, osv. InDesign til layout av reportasjer, plakater o.l. Illustrator til logoer vektorbilder osv. GoLive til web. Bruker de ofte på likt da skolen min innebærer at jeg arbeider med prosjekter i forskjellige medier. Så liker jeg å drive med web og grafisk på fritiden. Mens de på skolen bruker mac, sitter jeg med en laptop som gjør det meste bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...