Joagutten Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Er det noen som har noen linker til noen kule spill for Nokia 6600 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Søk på yahoo groups, der finner du iallefall en del n-gage spill og det er respekt å ha tony hawk på mobilen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Respekt? Hehe Oppfordring til å finne pirat spill på nett ja. Hmm ja... Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tony hawk finnes jo for øvrig for se telefoner som f.eks t310. kanskje ikke like bra, men.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Respekt? HeheOppfordring til å finne pirat spill på nett ja. Hmm ja... Ja det er nokia som har gjort en tabbe med å ikke slippe spillene sine til andre mobiler enn n-gage når de hvet at 6600 støtter spillene, de ber jo om at folk skal piratisere det Jeg hadde nok gått å kjøpt n-gage spill hvis de hadde solgt de til 6600, men når piratisering er eneste ,ulighet så ser jeg ikke noe gale i det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg håper du får en smekk på pungen. Du oppfordrer folk til å laste ned pirat spill. Du kan like godt gi ut en direkte link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå