Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kjøpte et nytt 256 MB kort til min 6600, men da jeg fikk kortet, stod det at "kortet er skadet", og uansett hvor mange ganger jeg formaterer kortet, står det det. Hva skal jeg gjøre? Jeg har kastet emballasjen/pakken jeg fikk den i, men det har ikke gått 14 dager enda. Hva skal jeg gjøre? Kan jeg returnere den selv uten emballasjen, men i en annen boks? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Er kortet skadet så ikke bruk angreretten men send det inn til "reperasjon". Sender du det i retur blir det bare lagt tilbake i hyllen hos Komplett (?) og da får neste som bestiller det samme problemet. Tviler på at du får returnert kortet (angrerett) når du har kastet emballasjen. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du kan ikke bruke angreretten (tror jeg), men du kan returnere det pga. at det er en feil på det. Ville tro det i alle fall. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg kan altså returnere den? Selv om originalemballasje er kastet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ja selvfølgelig, når varen er defekt så skal du få ny ved retur av den defekte varen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg kan altså returnere den? Selv om originalemballasje er kastet? Ikke RETUR som i retur/angreretten. Men RETUR som i garanti/reklamasjon. Du kan sende det inn med beskjed om at kortet ikke fungerer, og du vil da få ett nytt tilbake. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg kan altså returnere den? Selv om originalemballasje er kastet? Ikke RETUR som i retur/angreretten. Men RETUR som i garanti/reklamasjon. Du kan sende det inn med beskjed om at kortet ikke fungerer, og du vil da få ett nytt tilbake. På siden står det når jeg skal skrive en "grunn" på MPX sine retursider at "Orginalembalasje må ikke ødelegges (skrives på, rives i etc)" Noen som har et utdrag fra loven som kan hjelpe meg i mitt favør? Jeg mener, produktet er ødelagt, så jeg har krav på nytt produkt uten embalasje, eller hva? Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg kan altså returnere den? Selv om originalemballasje er kastet? Ikke RETUR som i retur/angreretten. Men RETUR som i garanti/reklamasjon. Du kan sende det inn med beskjed om at kortet ikke fungerer, og du vil da få ett nytt tilbake. På siden står det når jeg skal skrive en "grunn" på MPX sine retursider at "Orginalembalasje må ikke ødelegges (skrives på, rives i etc)" Noen som har et utdrag fra loven som kan hjelpe meg i mitt favør? Jeg mener, produktet er ødelagt, så jeg har krav på nytt produkt uten embalasje, eller hva? Dette gjelder ved RETUR! du skal reklamere noe helt annet send det inn og slutt og mas om orginal embalasje, noe annet er at det er veldig smart og allltid ta vare på slikt! feks ved salg Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Når det er feil på varen så er det ikke RETUR, men REKLAMASJON. Dette er to vidt forskjellige ting. Retur er at du har ombestemt deg og ikke vil ha varen likevel, reklamasjon er at du har mottatt en vare som ikke fungerer og vil få den byttet/reparert slik at du får den varen du har betalt for. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ja, greit, så da skriver jeg feilmeldingen, og gir ****** i originalembalasje. OK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå