j-- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei. Har kjøpt TG billetter og fant nå ut at det er liten plass der. Da lurte jeg på om det lønner seg å bytte ut hyundai q910 (19")crt'en min med en 15" hyundai lcd skjerm? (spiller masse fps games) lcd 15" isåfall, hva burde jeg selge crt'en min for? (den er kjøpt i vår, og da kostet den 2100,- er i helt god stand og har fortsatt 2,5 års garanti.) venter på svar! Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei. Har kjøpt TG billetter og fant nå ut at det er liten plass der. Da lurte jeg på om det lønner seg å bytte ut hyundai q910 (19")crt'en min med en 15" hyundai lcd skjerm? (spiller masse fps games) lcd 15" isåfall, hva burde jeg selge crt'en min for? (den er kjøpt i vår, og da kostet den 2100,- er i helt god stand og har fortsatt 2,5 års garanti.) venter på svar! Siden du ikke har så veldig dårlig tid (er fortsatt en stund igjen til TG), så vil jeg anbefale deg å vente på Øyvind's LCD test... Første del er visstnok oversendt HW.no, og skulle dukke opp i løpet av uken... Den vil nok besvare de spørsmål du har om 15" LCD skjermer... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skal love deg at du ikke er den eneste som tenker på det, var på tg i fjor med 19" min, og det var ikke mer enn akkurat med plass. Men det verste er nesten det å bære den skjermen fram og tilbake. Blir nok en 17" eller 19" lcd før tg, venter på testen til herr Dahle, blir nok et skredd av folk som kommer til å kjøpe seg skjerm etter den. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Jeg hadde da med min 19" crt skjerm i fjor og synes ikke at plassen ble ubehaglig liten for det... Fikk plass til både tastatur, mus colaflasker og litt mat... Men da var det fanken i meg ikke plass til mer heller Jeg skal i alle fall ha med meg 19" min i år også Endret 8. februar 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) jeg hadde gått for 17" fordi: 1.Prisforskjellen mellom 15" og 17" er så liten at den ikke kan forsvares 2.En 17" har mindre avstand mellom pikslene enn en 19" og sjansen for at du skal oppdage etterslep er mye mindre. 3. Prishoppet opp til 20" + er for stort Den gamle skjermen din vet jeg ikke hva du vil få for, men jeg anbefaler å prøve qxl på den. edit: jeg snakket om LCD.... Endret 8. februar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 må nok lese LCD guiden din, oivind_dahle (blir vell en 17" når du annbefaler det) takker for alle svar hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå