Peacock Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei Ville bare ha noen synspunkter på vinduet jeg nå skal lage? Er det for mye med alt det? Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 glad det er du og ikkje eg som skal skjære/gravere det der viss du skal det Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 nice. Har du ein plan for korleis du skal gjere det? Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Skal kutte allt det hvite bort. Så kutte alle hjørnene på viftene slik at bare selve vifta vises.. det blir jo en sort ring rundt men d gidda jeg ikke å vise på bilde.. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Syns dere det er for mye med 4 vifter? skal ha blank plexi med rødt lys inni:) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hvordan fester du viftene når du har kuttet bort hjørnene? Det kan bli rått, men jeg håper for din skyld at planen strekker seg dypere en et kult bilde. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Lager dette på et Lian li pc71 black. Det kommer bilder så snart jeg får lånt cam. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Limer viftene til plexien med locktite(skriveleif) Limet vises ikke for det blir bak en sort ring, som er rundt vifta. Hehe, er ingen vei tilbake nå.. så det dreier seg nok om mere enn et pent design. har laga det selv:) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det der blir tøft! det eneste er å skjære det ut. Bruk dremmel så langt det går, bruk så en fil eller lignende for å få vekk alt. Jeg synes ikke det blir for mye med 4 vifter, sålenge de ikke bråker da! Tøft design foresten! Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det ser meget nice ut Viftene kan du kansje feste/lime til en pleksi stang som går helt ut til siden av vinduet, sånn at du ikke ser festene. (litt dårlig forklart men) Skal det sorte være sort? Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Blir ikke så mye bråk, men litt er d jo;) Kabinette er i sort alu så det blir nok sort. Bruker dremeln så lenge jeg kan! må jo være ganske forsikti:) Er jo ikke nå billikab akkurat:) Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det mønsteret der så utrolig vrient ut, det kan bli problematisk.. MEN det finnes ingen problemer, bare utfordringer Du MÅ poste bilder når du er ferdig, tror det kan bli utrolig fett. Lykke til! Lenke til kommentar
j1s^ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Oj! Det så jo fett ut da! Lykke til! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hva med de svarte bitene med hvitt rundt seg da... skal du lime de på vinduet eller? lykke til.. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ja skal lime dem på vinduet. Arbeidet går fremover, men det går ikke fort! Bilder kommer så fort jeg får tatt! Snart håper jeg! Takk for all den gode responsen! Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 bare lurer på hvordan det går og får vi en update snart?? ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Fett mønster er det lov med animert avatar da? Lenke til kommentar
computerman Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 vært kult med 4 8 cm delta vifter men da må du regne med nøyaktig 48,02 db utregnet på verktøykista til overklokking.no og det er litt mye støy. Men det ser kult ut og jeg ønsker deg lykke til!!! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Men når er det egnentlig du begynner? har tatt sin tid dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå