TucknDar Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Pistol burde også fungere rimelig greit. Raskt og smertefritt. Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 spn2000: Ok, har noen kontakter i diverse privatpersoner som driver med slikt, skal spørre. Men hvis ingen har prøvd HSS, så gjør eg det. SirHartge: Eg vil ha et bitte lite hull, ikkje et sværa hol. De murbora eg har er ikkje av ønska størrelse, man tar deg til etteretning. Men eg stoler heller mer på spn2000. TrucknDar: Kanskje det? Anntar at den elektriske stolen og gasskammeret er ubruklig her. Jeez Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Om jeg noengang skulle bli så ukritisk at jeg våknet opp en dag i den tro at en cpu rundt halsen måtte være kult, håper jeg inderlig at noen tok en planke og smokka meg rett ned. - En møllestein hadde vært kulere. Lenke til kommentar
i-am Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Kjøp deg ei hagle og sørg for og ha en mengde cpuer tilgjengelig. Få en kamerat til og slenge opp cpuene i luften og fyr løs. Tenker da en av de skulle få ett passende hull til og lage smykke av [ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-19 03:00 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 18:08, Jeez skrev:spn2000: Ok, har noen kontakter i diverse privatpersoner som driver med slikt, skal spørre. Men hvis ingen har prøvd HSS, så gjør eg det. Lykke til! Men jeg sier det en gang til, HSS er ikke hardt nok!! Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 For å glede deg SirHarge, skal eg, bruke BÅDE murbor og HSS bor når tiden kommer. Snakkes da, greit? Finfint! Jeez Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 02:15, Arctic skrev:Kjenner du til den lille runde fresen til dremel? Fullt turtall med den, og du skulle nå i allefall greit lage en startgrop for vanlig borr. Der har vi jo løsningen, et femsifret antall RPM burde gjøre susen... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Gi F i HSS, murbor og allverdens andre bor. Dra til en tannlege og be han/hun bruke sitt vannavkjølte diamantbor med grisehøy RPM på CPUen. Tipper at dette vil gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå