mobil_brukeren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Hei.. Jeg har sett folk som har sånn lcd skjermer på kabbinettet sitt som de kan skrive hva de vil på.. jeg har en defekt Ericsson t300 vil jeg kunne bruke den skjermen til noe sånt? hva av kabler osv må jeg ha da? Takker for svar EDIT: jeg posta den her for jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skull poste den... Endret 8. februar 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 det blir nok vanskelig og sende info fra pc'n til d displayet.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 denne posten skulle ha vært inn under elektronikk! men, er du sikker på at det ikke går? en skjerm er vel en skjerm? Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 er også interessert i dette, får kanskje ein 9210i der diverse er ødelagt(ikkje skjerm) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kan kanskje gå an å få den på parallellporten, men jeg er ikke sikker... du må nok uansett få tak i et datablad på den skjermen/telefonen hvis du vil bruke den... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 er dette en overkommelig oppgave? eller er det lettere å kjøpe ett LCDdisplay kit .. men tanke på at jeg må jobbe litt for å få råd til å kjøpe ett lissom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå