FiskePinna Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 De spilte en tysk gla'sang i sportssendinga idag. Fikk ikke med meg teksten, foruten den obligatoriske "liebe dich". Noen som vet hvilken sang dette var? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Blümchen - heut ist mein Tag? "Heut ist mein Tag, heut ist mein Taaag, heut ist mein Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!" bfisk Endret 8. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Blümchen - heut ist mein Tag? "Heut ist mein Tag, heut ist mein Taaag, heut ist mein Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!" bfisk Godt forsøk, men det var nok mer type "ompa-ompa, noch ein Bier, JA KLAR - ich liebe dich. Altså en tysk åttitalshit type "Du bist ein wunder". Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Håper virkelig at du finner ut av dette, fiskepinna. In the name of science! Det høres jo ut som en real ølhall-schläger, noe som ikke er å forakte. Lenke til kommentar
OuO Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Vet ikke hvilken sang det der er, men hvis du like tysk gladmusikk kan jeg anbefale "Comedian Harmonist", det er tysk musikk av høy klasse. Lo så jeg grein første gang jeg hørte det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 "Dsching, dsching, dschingis kaaaaaaahn..." *synge* Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 "Dsching, dsching, dschingis kaaaaaaahn..." *synge* Kæinn det ha vøri DJ Øtzi - Anton Aus Tyrol ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå