CarinaE Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Er enig med dere, jeg liker ikke hvordan jeg ser ut idag , synes det er rett og slett stygt!! ....Men jeg har vært syk siden i sommer, og har mistet alt som heter matlyst...Er mulig det er pga medisinene...Men sist sommer veide jeg 10 kg mer...Har aldri vært spessielt "tjukk", for å si det sånn, og ingen i familien har anlegg for å legge på seg....Og jeg har aldri spist sånn veldig mye, men nok... Prøver for harde livet å legge på meg, men det nytter ikke... men det varierer litt mellom 48 og 50 kg...hvis det "hjelper" litt... Endret 13. februar 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det var ganske lite fordelt på en så lang kropp, men det betyr jo ikke at det ikke er pent.. Tynt er ikke nødvendigvis likt stygt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Det var ganske lite fordelt på en så lang kropp, men det betyr jo ikke at det ikke er pent.. Nei, men det ER faktisk ikke noe å være imponert over. Det er en medisinsk tilstand som heter underernæring. CarinaE, trist å høre Høres ikke ut som noen gunstig situasjon. Bare for å presisere, så var det ikke ment som noe kritikk av noen grad mot rettet mot DEG, det var kun en kommentar angående det å være "imponert". Som Razorbladekiss sier, det er ikke nødvendigvis STYGT, det er ikke nødvendigvis PENT. Tynt er ikke nødvendigvis likt stygt... Absolutt enig. Det finnes ingen fasit for hva som er pent og stygt. Det finnes ingen fasit for hva som er tykt og tynt (BMI er ikke politelig). Det eneste man kan stole på når det gjelder slikt, er seg selv Endret 13. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 14 år, 109 kg. 1,60. Er det mye? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 14 år, 109 kg. 1,60. Er det mye? er vel litt mye hvis du er liten ellers. Da tenker jeg på at du er normal i bunn og grunn, dvs ikke tung benbygning++ Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeje, jeg er fornøyd som jeg er. Har aldri trent i hele mitt liv, og veier 109 kg! KAN det bli bedre??? I THINK NOT!!! tætte damer og! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Følte meg normal etter å se på den dagbladet testen. normal kroppsvekt Hvor mye er den side til å stole på? Er det ikke forskjell ifra person til person? Etter kroppsbygning osv? Stemmer det. For folk med stor muskelmasse er BMI ofte misvisende. Det trenger ikke bare være muskelmassen, som andre har påpekt her så kommer det litt an på benbygning og så videre. Trenger heller ikke være "tung" benbygning. Noen mennesker er bare breiere enn andre, og vil pr. definisjon nok veie litt mere. Selv er jeg nå 1.72 cm og 95 kg (jo takk, jeg vet jeg er overvektig. Og nei, jeg aner ikke om jeg har noe videre brutal beinbygning). Har gått ned 15 kg det siste halve året, uten å engasjere meg noe videre. Regner ikke med å bli mye over 40 år anyways så. Edit: Det triste er at det faktisk ikke er magen som stopper meg når det kommer til klær, det er rett og slett at jeg er for brei over skuldrene og øverste del av overkroppen. Endret 13. februar 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 er sånn tynn at vil egentlig ikke nevne det... Er 1,74... Veier... 50... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det var ganske lite fordelt på en så lang kropp, men det betyr jo ikke at det ikke er pent.. Nei, men det ER faktisk ikke noe å være imponert over. Det er en medisinsk tilstand som heter underernæring. CarinaE, trist å høre Høres ikke ut som noen gunstig situasjon. Bare for å presisere, så var det ikke ment som noe kritikk av noen grad mot rettet mot DEG, det var kun en kommentar angående det å være "imponert". Som Razorbladekiss sier, det er ikke nødvendigvis STYGT, det er ikke nødvendigvis PENT. Tynt er ikke nødvendigvis likt stygt... Absolutt enig. Det finnes ingen fasit for hva som er pent og stygt. Det finnes ingen fasit for hva som er tykt og tynt (BMI er ikke politelig). Det eneste man kan stole på når det gjelder slikt, er seg selv Takk for det HalTan Jeg tok det forøvrig ikke som noen kritikk...Men jeg skjønner jo at folk reagerer.... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 1.83, veier 63 kg, trener som en gærning. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 *klappe seg på magen* 14, 185 cm, 105 kg. BMI: 30. Lenke til kommentar
above Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 1.68 høy og veier 56 kg Er 14 år Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jobber på bensinstasjon og har ikke hjerte til å kaste de deilige ostepølsene med knasende sprø bacon rundt når jeg stenger for natta. Resultatet er en stigende BMI-kurve. Ekstra kroppsfett kan jo være greit som et reservelager ved hungersnød eller som beskyttelse mot ekstrem kulde. Men siden det neppe blir nødvendig å ta ibruk de ekstra fettressursene, er de nok heller en kilde til helseproblemer og forkortet levealder. Jeg forsøker å trene en gang i uka eller to, men burde nok trent mer, ja. Fordelen med å være kraftig er jo at man får litt mer streetrespect på byen på lørdagskvelden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 180Cm, 85 KG, BMI 25,1 eller 2 eller noe.. Og ja, jeg SKAL ned..SKAL SKAL SKAL SLAK ALSK.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Alastor, det er ikke mye fordelt på en så lang kropp.. Se på meg f.eks... Jeg veier 43-45, og blir kalt "lubben" av enkelte.. so you never know... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Alastor, det er ikke mye fordelt på en så lang kropp..Se på meg f.eks... Jeg veier 43-45, og blir kalt "lubben" av enkelte.. so you never know... De enkelte som kaller deg lubben er bare syke i hodet Thea Jeg er lubben, men synes bare i bar overkropp =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 14 år, 109 kg. 1,60. Er det mye? Fødselsdag: 14 Juni 1986 Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hehe...14 år, 109 kg. 1,60. er MYE...vekt for deg normal er ca 50-60 kg....du får kanskje ingen kjærester hvis du veier så mye og lat. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 190 cm høy 72 Kg 17 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå