Gå til innhold

Hvilken skjerm bør kjøpes?


is

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste tenkt å kjøpe en ny skjerm til min pc og har søkt endel innpå hardware sine sider. Men klarer ikke å finne noen anbefalinger på en 21" skjerm CRT. Er en veldig aktiv gamer og har begynt å gå litt lei min gamle IBM skjerm. Har Radeon 9700 (Sapphire) og vil ha max ytelse på mine spill. Spill som blir spillt mye er Neverwinter Nights, Counter-Strike og Need for speed Underground.

Jeg lurte på om noen kunne hendvise meg til en link til en test på en god CRT skjerm eller om dere kunne hjulpet meg å plukke ut en veldig god en. Max. pris 9000 men vil helst ha en god til rundt 4-5000.

 

noen som har peiling på slikt?

Endret av is
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder skjermer har jeg brukt endel tid foran Viewsonic, Sony, Samsung, og sikkert en haug til. Det som overrasket meg mest var kvaliteten og pris på samsung skjermene. Har nå en 19' Samsung SuncMaster 959NF og den koster bare 2200 fra ITbutikken. Gir 100hz i 1200x1024 og har 100% klart bilde, skal jeg anbefale en skjerm så velg denne.

Lenke til kommentar

Prøv LCD hvertfall ;)

 

Uansett om du velger CRT eller LCD, er det sikkert lurt å ta seg en tur til Elkjøp, Expert, Spaceworld osv før du ser på tester. Da får du et inntrykk av hva slags kvalitet de ulike skjermene har, og har mye bedre grunnlag for å gjøre deg din egen mening. Det kan jo godt være at du har en helt annen mening enn det testerne har. Så kan du begynne å undersøke specs og terningkast og priser etter det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...