Journeyer Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har nettopp satt opp vannkjølingssystemet, men lurer på en ting som jeg ennå ikke har funnet ut av; hvordan kan jeg forhindre at maskina nekter å slå seg på fordi CPU vifta ikke er koblet til? Kan jeg sette på en jumper ¨på CPUFAN1 eller er det mer omfattende? Omgående svar ønskes... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Må du ikke disable det i bios? Sjekk det. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kan disable det i bios ja, Cpu fan fail heter det, og du finner det under "Pc health" Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Joda, stemmer det...var sikker på jeg hadde slått den av allerede skjønner dere uansett, her heter det forresten Fan Off Control...men,men... funker som f*** nå :> Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 På mitt hovedkort var det bare og koble radiator viften eller pumpa på CPU fan uttaket Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Den er ikke dum, og er en del av planen..men...ehhh...har ikke radiator foreløpig;kommer om en ukes tid tenker jeg heh Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det mest geniale du kan gjøre er nok ikke å koble en pumpe på hk. Men det er nå så. Etter hva jeg har hørt skal det ikke allverdens til før hk blir overbelastet. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ingen planer om å koble pumpa til HK...skal ha reléstyring av vannpumpen; viftene for radiatoren kommer jeg nok til å koble på HK... ikke værst egentlig dette; uten radiator har jeg stabile 28/29C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå