Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Midtstillingen gjorde seg ikke. BASTA! (mulig det bare er meg) Bare deg, PC! Er det noe som ikke gjør seg er det de voldsomme x'ene til venstre for hver sak. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Midtstillingen gjorde seg ikke. BASTA! (mulig det bare er meg) Bare deg, PC! Er det noe som ikke gjør seg er det de voldsomme x'ene til venstre for hver sak. Se for deg hvordan det hadde sett ut uten da... Så trekker du pusten dypt og tar utsagnet ditt tilbake. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Midtstillingen gjorde seg ikke. BASTA! (mulig det bare er meg) Bare deg, PC! Er det noe som ikke gjør seg er det de voldsomme x'ene til venstre for hver sak. Se for deg hvordan det hadde sett ut uten da... Så trekker du pusten dypt og tar utsagnet ditt tilbake. Sjepten, PC! Synes bare det blir litt voldsomt. Hva med å gjøre de litt roligere i fargene, eller bare minske størrelsen? Endret 9. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) hmm, den overser jeg EDIT; fordi de blir ! basta ! Endret 9. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) hmm, den overser jeg EDIT; fordi de blir ! basta ! * Dunestar setter seg i kroken og vender ryggen til. Endret 9. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 hmm, den overser jeg EDIT; fordi de blir ! basta ! * Dunestar setter seg i kroken og vender ryggen til. heh men jeg kan alltids prøve å gjøre de litt mer diskré Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hmm, den overser jeg EDIT; fordi de blir ! basta ! * Dunestar setter seg i kroken og vender ryggen til. /me gir Dunestar en sånn hatt. (sånn spiss en som jeg ikke husker navnet på) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Bra side. Men du gjør en feil som veldig mange gjør - synes jeg da. Mer kontrast i fargene mellom tekst og bakgrunn! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Bra side. Men du gjør en feil som veldig mange gjør - synes jeg da. Mer kontrast i fargene mellom tekst og bakgrunn! DEt er ingen feil, det er slik det skal være! Smooth w0rk! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Bra side. Men du gjør en feil som veldig mange gjør - synes jeg da. Mer kontrast i fargene mellom tekst og bakgrunn! hmm, kan ikke si meg helt enig der ... men mulig du har rett Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Bra side. Men du gjør en feil som veldig mange gjør - synes jeg da. Mer kontrast i fargene mellom tekst og bakgrunn! DEt er ingen feil, det er slik det skal være! Smooth w0rk! EDIT; virker som om slik siden er nå så er det smak og behag, så jeg sier meg ferdig Endret 9. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ganske tøft, men midtstilling gjorde seg _ikke_... Grattis med billetter til TG for første gang! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ganske tøft, men midtstilling gjorde seg _ikke_... Yeey, endelig EN som er enig! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ganske tøft, men midtstilling gjorde seg _ikke_...Grattis med billetter til TG for første gang! takk ! *glede seg* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ganske tøft, men midtstilling gjorde seg _ikke_... Yeey, endelig EN som er enig! /me er uenig. Kan ikke se noe galt med den midtstillingen, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå