PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ønsker kritikk til Pixelimp.net. har postet om den før, men jeg har gjort noen forandringer. ja, jeg vet logoen er litt feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg liker fargene veldig godt og roll-overen på linkene er heller ikke å forakte. Vet ikke helt hvor attraktiv den pixel-skulpturen nede til høyre er, men det er egentlig det eneste jeg har å utsette. Veldig bra. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tanker og ideer kommer litt frem og tilbake, men skal prøve å si hva jeg synes: Layout er vel greit nok, hvis du ikke har planer om å slenge på enda flere meny elementer Liker de kubene over meny elementene, men synes egentlig det blir litt rotete og dominerende med for mye av det omkring på siden. Den refresh-arket til venstre for "The five latest updates" er litt forvirrende og litt kjedelig, forventer at jeg skal kunne klikke på den for å refreshe siden hehe. "Posted by webmaster" på oppdateringene virker litt "harry", er vel bare du som skal kunne poste noe her? Da kan du vel like greit kutte ut hvem som har skrevet det. Header/logo/tittel på siden var litt anonym. Den 5-kube saken som kommer på hver post blir litt dominerende, kanskje finne på noe enklere, eventuelt noe som har med emne/innholdet i posten å gjøre? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 FULU: all taken Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tanker og ideer kommer litt frem og tilbake, men skal prøve å si hva jeg synes: Layout er vel greit nok, hvis du ikke har planer om å slenge på enda flere meny elementer Liker de kubene over meny elementene, men synes egentlig det blir litt rotete og dominerende med for mye av det omkring på siden. Den refresh-arket til venstre for "The five latest updates" er litt forvirrende og litt kjedelig, forventer at jeg skal kunne klikke på den for å refreshe siden hehe. "Posted by webmaster" på oppdateringene virker litt "harry", er vel bare du som skal kunne poste noe her? Da kan du vel like greit kutte ut hvem som har skrevet det. Header/logo/tittel på siden var litt anonym. Den 5-kube saken som kommer på hver post blir litt dominerende, kanskje finne på noe enklere, eventuelt noe som har med emne/innholdet i posten å gjøre? må si meg enig, finner ikke mer å føye til heller Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er somregel ikke gøy å gi kritikk etter at FuLu har vært i en tråd, for da er det ikkenoe igjen å føye til. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 nesten som med deg PC Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Synes vel egentlig den er grei nok som den er, bortsett fra at de kubene ved siden av hver "oppdatering" irriterer vettet av meg... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Den er grei, men litt for simpel syntes jeg, siden det er en portfølje side. Jeg vet ikke helt hva du kan og hva du har gjort best på og lignende. Men syntes det virker tampt.. Men designet er ikke dårlig i det hele tatt Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Synes vel egentlig den er grei nok som den er, bortsett fra at de kubene ved siden av hver "oppdatering" irriterer vettet av meg... jeg tok og "tonet" dem ned litt Den er grei, men litt for simpel syntes jeg, siden det er en portfølje side. porteføljen er ikke noe jeg legger vekt på, bare en helt vanlig privat hjemmeside. Endret 8. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Stilig side, men det veit du vel alt? Likte ikkje mouseoveren though, outer glow med standard gulfarge er ekkelt Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Likte ikkje mouseoveren though, outer glow med standard gulfarge er ekkelt hva vet vel du da ?! neida, taken Lenke til kommentar
OeO Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 er ny på å kommentere, men siden jeg kjører passe høy oppløsning liker jeg midtstillte sider, slipper jeg å se til venstre på siden hele tiden! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 enig med boy2star.. /me kjører 1280x1024 og det er litt kjipt å sitte å vri på knotten Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) *fikse på* EDIT; fikset på Endret 8. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
OeO Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ble bedre nå men som en sa, den nederst til høyre ble kanskje litt dominerende, men jeg vet ikke helt jeg... :S Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) jeg kan prøve å "dimme" den EDIT; vet ikke om det ble bedre, men .... *dimmet* Endret 8. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
OeO Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 merket ikke så veldig stor forskjell jeg, kanskje noen av guruene har råd, eller tips... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Midtstillingen gjorde seg ikke. BASTA! (mulig det bare er meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå