Gå til innhold

Hva med dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette vekte gamle minner hos meg. Husker selv da jeg satt å spilte dette spillet i seks-årsalderen og var redd for at mamma skulle se det. Hver gang hun kom inn på rommet måtte jeg skru av pcen. Onkelen min som la det inn på pcen min klarte seff å overtale mamma til at jeg kunne spille det :p

Lenke til kommentar
Dette vekte gamle minner hos meg. Husker selv da jeg satt å spilte dette spillet i seks-årsalderen og var redd for at mamma skulle se det. Hver gang hun kom inn på rommet måtte jeg skru av pcen. Onkelen min som la det inn på pcen min klarte seff å overtale mamma til at jeg kunne spille det :p

Hehe samme historie her å! :) Husker jeg ble helt vill da Duke Nuken 3D eller hva d nå heter kom ut også! :) det kom faktisk små svarte prikker på veggen når man skjøt på dem! :)

Lenke til kommentar
hehe. det verste av alt er at det står at man kan få STEREOLYD! :) er det virkelig så lenge siden? + at man bestilte spillet gjennom tekst tv! :)

Husker jeg tjente en liten slant på å selge Doom 2 på tekst-tv. :)

det var vel du som fikk annonsen din fjernet av TV2 da? hhehe....

Seriøst, det kan ikke være andre folk enn de med et navn som Ethel Kjørkleiv som bryr seg om hva folk spiller... Og Laila Dåvøy da...

Lenke til kommentar
hehe. det verste av alt er at det står at man kan få STEREOLYD! :) er det virkelig så lenge siden? + at man bestilte spillet gjennom tekst tv! :)

Husker jeg tjente en liten slant på å selge Doom 2 på tekst-tv. :)

det var vel du som fikk annonsen din fjernet av TV2 da? hhehe....

Seriøst, det kan ikke være andre folk enn de med et navn som Ethel Kjørkleiv som bryr seg om hva folk spiller... Og Laila Dåvøy da...

Valgjerd og KrF kanskje ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...