mygla Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg har en hp dvd writer 300n (4x) som fulgte med maskina mi. jeg har verbatim 4x certified dvd-r plater, men brenneren leser dem ikke uansett hva jeg gjør. er ikke brenneren kompatibel med dvd'en? eller? hva er galt??? jeg begynner å få lite plass på maskina, så å få brent litt musikk ut på dvd hadde vært supert Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Den spilleren du bruker virker bare med DVD+ Plater gikk inn på Google og søkte opp navnet på spilleren din og noen hadde sjekket den ut: Drive Information ------------------ Drive : HP DVD Writer 300n Type : DVD+R/RW Combo Drive Firmware Version : 1.25 Buffer Size : 2 MB Date : ? Serial Number : MY3364Q25n Vendor Specific : 03010600 MY3364Q25n Drive Letter : E:\ Location : 1:0 Mechanism : Tray Read Speed : 40, 32, 24, 10 X Write Speed : 16, 8, 4 X Read CD Text : Yes Return C2 Pointers : Yes Read CD-R : Yes Read CD-RW : Yes Read DVD-ROM : Yes Read DVD-RAM : No Read DVD-R : Yes Read DVD-RW : Yes Read DVD+R : Yes Read DVD+RW : Yes Read Digital Audio : Yes Read CD+G : Yes Read VideoCD : Yes Write CD-R : Yes Write CD-RW : Yes Write DVD-R : No Write DVD-RW : No Write DVD+R : Yes Write DVD+RW : Yes Write DVD-RAM : No Buffer Underrun Protection : Yes Mount Rainier : No Modes : Packet, TAO, DAO, SAO, RAW SAO, RAW SAO 96, RAW DAO 96 Region Protection Control : RPC II Region : 1 Changes User : 2 Changes Vendor : 4 Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) for sent ute ja Endret 8. februar 2004 av Bushnell Lenke til kommentar
mygla Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå