ekkedum Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Noen som har Cooler Master Aerogate II??? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...64&GrpID=5&s=pl si hva du syns om den og om det vært penga, tar ned glede imot andre forslag til vifte styrer!!! hvor kan jeg kjøpe kjølepasta på www.komplett.no?? finner det ikke der!! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Linken er feil. I tillegg er den feilpostet. Kjølepasta før du kjøpt når du går inn på vifter f eks en CoolMaster vifte trykker på den så ser du litt lenger ned så er det bilde av en goop.<-- godt forklart. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har en Aerogate II. Funker som en drøm. Avlesing av 4 temperaturer, har styring på 4 vifter. Helt topp. Knappen til å justere vifte hastigheta er glatt og av plast så den er litt ugrei for folk som ikke har pianofingre. Men det må jeg bare leve med Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 er det mulig å få trinnløs styring på leds. Tenker da på lysstyrken på leds. skal ha 20-30 leds i kabinettet mitt. Skulle gjerne ha en dimmer, fra fullt lys til lavlys og helt av. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har selv den viftestyringa. Den ser bra ut, virker perfekt, får med kjekke ting (temeratur sensor og lednings forlenger). Du trenger vel ikke akkurat piano fingrer heller Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 er det mulig å få trinnløs styring på leds. Tenker da på lysstyrken på leds. skal ha 20-30 leds i kabinettet mitt. Skulle gjerne ha en dimmer, fra fullt lys til lavlys og helt av. Dimmer? Høres ut som en jobb for Clas Olsson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå