Athlon Power Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 For 6 uker dien leverte jeg inn mitt Creative 2000 digital høytelersett til reklamsjon. I dag var jeg så heldig om mota et Creative DTT 3500 sett fordi den gamle settet hadde gått ut av produksjon. men så kommer probemene. Mitt Live 1024 player lydkort har ikke skikkelig støtte for 5.1 sett. Derrfor trenger jeg et lydkort som er fra creative som fullstendig støtter disse høytalerene med digital din og hele greia. Hvilket lydkort skal jeg kjøpe meg da? BobboZ Lenke til kommentar
Mio Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Da kjøper du deg Audigy Player bulk/retail Retail er med software og gullkontakter og koster ca 2-300,- mer. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Det står jo at Live 5.1 didital er det ultimate kortet. Men står det fordi at aduidgy ikke hadde kommet da eller er 5.1 og anbefalle til dtt3500 didital? BobboZ Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 ...Jeg ville nok ha gått for Audigy family serien. 5.1 serien er den forrige generasjonen, så jeg vil nok tippe at de har skrevet at dette er det beste, pga på den tiden var det ikke bedre...Helt til Audigy serien kom.... Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Ok så Audigy har alle 5.1 funksjonene og litt ekstra som firewire osv? BobboZ Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 drit i creative.. gå for m-audio audiophile og få ordentlig hifi gjennom pc'en! Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Jo a men når jeg allerede har et sett fra creative er det jo like greit og bruke det. HAr Audiguy alle Live! 5.1 Funksjonene? BobboZ Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Forsåvidt greit det, siden du allerede har creative høyttalere... Du får ikke utnyttet lydkortet jeg anbefalte da uansett :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå