Tart Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Finnes det noen bursdags funkjson på p800?? Vet man kan lage en påminnelse og få den til å si fra hvert år men dette blir jo slettet om jeg sletter alle avtaler i kalenderen? Noen som har oppdaget ett "triks" angående dette på p800 som jeg ikke har oppdaget?? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det finnes flere program du kan laste ned som er speriellt beregnet for å minne om alle typer merkedager.Smartdates er et av dem,den bruker jeg. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei, To ting: Kommer du til å ha P800 over ett år?? Du kan legge inn i Outlookn at avtaler skal gjenta seg etter en viss periode. Velg gjentakelse hver år på gitt dato.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kommer du til å ha P800 over ett år?? Kan du komme på en telefon som tilbyr de samme mulighetene til en noenlunde rimelig penge (bortsett fra p900)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå