Cold Snake Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Etter jeg innstalerte Office XP, så har skriften på start menyen og internett adressene som er lagra på Explorer osv fått annen type skrift, sånn merkelig word skrift som man kan velge. Noen som vet hvordan jeg får inn den Standard skrift tegnet igjen på Windows XP ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Prøv: kontrollpanlet -> skjerm -> Utseende Der kan du endre på hvilken font-type du vil bruke. Endret 8. februar 2004 av TCi Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg var der, men jeg kunne ikke endre på skrift typen. Jeg bruker theme fra Theme XP og når jeg prøvde andre themes, da var den ordna igjen. Jeg slettet den themen jeg har, og lastet det ned igjen, og la det inn, og problemet var der enda, merkelig Er så glad i den theme jeg har, så jeg håper noen vet hva som er galt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Det er pågrunn av at themes har egne fonter. Noen ganger følger det med fonter som må installeres... edit: og dersom de ikke blir installert, brukes windows standard font istedet... Endret 9. februar 2004 av TCi Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Men hva har skjedd da, Den themen jeg har nå var på Standard skrift før, men den har endret av seg selv til et annet sånn type word skrift. men vet du hvordan jeg eventuelt innstalerer den skriften som var med den themen jeg har?, ¨sånn at den ikke bruker en merkelig skrift etter innstalasjon av Office XP Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hmm.. kanskje Office XP overskrev den fonten med en ny?! Men vet du hva den fonten heter? Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Der sa du noe ja! Jeg har ikke peil på hva denne fonten heter, jeg prøvde å se no lignende på Word, men fant ikke no Så jeg synes dette er ganske rart egentlig Lenke til kommentar
implex Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Remove Office Xp --- legg til openOffice og sånne problemer vil ikke oppstå.. Ellers er jo dette fult mulig og forandre på i oppsettet for skrift, skal i allefall ikke være noe problem, så sant ikke Xp overstyrer dine valg.. Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Det er ikke mulig å endre på skriften på oppsettet for skrift, det er ikke no å velge om. Men hva mener du med Remove Office Xp --- legg til openOffice ? Er OpenOffice et annet program ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå