Eulogy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tja... Jeg kan jo bluejacke så det er jo greit. Har forresten kalt mobilen min for "Bluejack meg". Kanskje noen vil bluejacke meg da? Jeg godtar med god samvittighet hvis noen vil prøve. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Høres veldig ut som det ryktet som gikk på 80-tallet.. at hvis man stilte antennene til tv-apparatet mot et hus i nabolaget, så kunne man se akkurat det de så på. Riiight.. Naboen vår har trådløst 10 mbit i hele huset, noe vi kan utnytte så mye vi vil hvis vi setter oss ut i hagen med en bærbar. Så prinsippet lever videre En som går i 9. på skolen min kan surfe på skolens trådløse nettverk hjemmefra! bor i stavanger .. svigerbror sin dame tok med seg en berbar lap top fra jobben med tråløstnetverkskort hjem .. når hun starten denne kom det opp 5 netverk .. gratis internett !! Lenke til kommentar
Vedgy Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg parret nettop min 6600 med en t610. jeg har forstått det sånn at jeg nå kan "gå inn på telefonen hans" med min 6600 og hente filer, men jeg får det ikke til! må jeg altså sende filene fra t610'en? langt fra like morsomt!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 bor i stavanger .. svigerbror sin dame tok med seg en berbar lap top fra jobben med tråløstnetverkskort hjem .. når hun starten denne kom det opp 5 netverk .. gratis internett !! overaskelse der ja... skjønner ikke hvor problemet til folk ligger når de ikke klarer å lukke et wlan nett... er så enkelt at d er gjort på et blunk.... (du setter opp vilke pcr som får koble seg til; dette siden hvert ******* nettverkskort/adapter har en egen kode/navn... Dette går selvsagt ann å bryte igjennom; men da bør du ha litt mere data kunnskaper enn en gjennomsnitts nabo har .. ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg parret nettop min 6600 med en t610. jeg har forstått det sånn at jeg nå kan "gå inn på telefonen hans" med min 6600 og hente filer, men jeg får det ikke til! må jeg altså sende filene fra t610'en? langt fra like morsomt!! Sikker på at det går med alle mobiler da? Hvis du ikke får det til å funke så funker det nok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå