desi_boy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 etter å ha letet i 2måneder har jeg funnet den rette *lol* det blir en iRiver iGP-100. noen som har den som vil si meg noe om den?? eller har noen hørst om den som vil si noe?? setter veldig stooor pris på om dere svarte! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har en iRiver IGP-100 Kjøpte den fra USA for kr 1600 ink. frakt.. Helt ny og forseglet.. Men de sliter med å få tak i flere hvis jeg har forstått riktig. Spilleren er en drøm å bruke. Gode menyer og KNALL lyd! Radioen er god og enkel. Den er også driverfri som er et mega +. Godt kjøp! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvor i Usa fant du den? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) eBay. altså bestilt via nettet. Endret 8. februar 2004 av sparks Lenke til kommentar
desi_boy Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Har en iRiver IGP-100 Kjøpte den fra USA for kr 1600 ink. frakt.. Helt ny og forseglet.. Men de sliter med å få tak i flere hvis jeg har forstått riktig. Spilleren er en drøm å bruke. Gode menyer og KNALL lyd! Radioen er god og enkel. Den er også driverfri som er et mega +. Godt kjøp! kan man få spilleren altsa menyen på norsk? når du kjøpte den fra Usa var den bare Usa-Eng? eller kunne du bytte til norsk???? Lenke til kommentar
dordar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Sparks hvor mye var du nødt til å betale for selve varen før shipping og etter shipping? Altså pris på ebay og pris du måtte betale. Er dette inkl moms etc? OG hva slags firma bestilte du fra? Jeg skal kjøpe den samme. Betalte du med kort? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Hvis man kjøper en vare over nettet eller lignede i utlandet, må man ikke da fortolle o.l slik at det koster det samme som i hjemlandet ? Hvis ikke....løp og bestill (?...det rimet ikke ) PS! For de andre enn meg som er interessert i IGP-100 har dere prøvd iriver.com --> shop ? Endret 10. februar 2004 av dub Lenke til kommentar
obos Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvordan er usb kabelen? vil xp finne spilleren automatisk eller må man "installere" den? enkelte mp3 spillere krever at du må bruke en cd med driveren.... hvordan er det med iriver? Lenke til kommentar
obos Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 er det ingen som vet? hva med dere som har kjøpt den da.... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Altså, jeg er trofast fan av IPOD, BUY AN IPOD TO DAY, AND GET A HEADSET FOR FREE Lenke til kommentar
tommis Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvordan er usb kabelen? vil xp finne spilleren automatisk eller må man "installere" den? enkelte mp3 spillere krever at du må bruke en cd med driveren.... hvordan er det med iriver? XP finner den automatisk, ingen drivere behøves. Win98 krever drivere som følger med. Genial spiller, bestilte den selv fra ebay før jul og er forsatt strålende fornøyd. Hvis du får tak i den der jeg fikk kjøpt den så slipper du all moms og avgifter. Søk på "Easy Auctioneers" på ebay, er en såkalt ebay-store. Send mail til Babak(Babak26) of spør om tilgjengelighet. Håper dette hjalp litt... Lenke til kommentar
tommis Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Altså, jeg er trofast fan av IPOD, BUY AN IPOD TO DAY, AND GET A HEADSET FOR FREE Var det noen som spurte om Ipod her?? NEI! Endret 14. februar 2004 av tommis Lenke til kommentar
oth Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Til tommis: Hvor mye betalte du for MP3 spilleren i dollar før ekstra kostnader for shipping osv. ble lagt til? Gikk det lenge fra bestilling til du fikk den? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg betalte $214.95 før frakt og fikk spilleren nøyaktig en uke etter at jeg betalte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå