Gå til innhold

En iRiver iGP-100!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en iRiver IGP-100 :D Kjøpte den fra USA for kr 1600 ink. frakt.. Helt ny og forseglet.. Men de sliter med å få tak i flere hvis jeg har forstått riktig.

Spilleren er en drøm å bruke. Gode menyer og KNALL lyd! Radioen er god og enkel. Den er også driverfri som er et mega +.

Godt kjøp!

Lenke til kommentar
Har en iRiver IGP-100 :D Kjøpte den fra USA for kr 1600 ink. frakt.. Helt ny og forseglet.. Men de sliter med å få tak i flere hvis jeg har forstått riktig.

Spilleren er en drøm å bruke. Gode menyer og KNALL lyd! Radioen er god og enkel. Den er også driverfri som er et mega +.

Godt kjøp!

kan man få spilleren altsa menyen på norsk? når du kjøpte den fra Usa var den bare Usa-Eng? eller kunne du bytte til norsk????

Lenke til kommentar

Sparks hvor mye var du nødt til å betale for selve varen før shipping og etter shipping?

Altså pris på ebay og pris du måtte betale. Er dette inkl moms etc? OG hva slags firma bestilte du fra?

Jeg skal kjøpe den samme.

Betalte du med kort?

Lenke til kommentar

Hvis man kjøper en vare over nettet eller lignede i utlandet, må man ikke da fortolle o.l slik at det koster det samme som i hjemlandet ?

Hvis ikke....løp og bestill (?...det rimet ikke :laugh: )

PS! For de andre enn meg som er interessert i IGP-100 har dere prøvd iriver.com --> shop ?

Endret av dub
Lenke til kommentar
Hvordan er usb kabelen? vil xp finne spilleren automatisk eller må man "installere" den?

enkelte mp3 spillere krever at du må bruke en cd med driveren....

hvordan er det med iriver?

XP finner den automatisk, ingen drivere behøves. Win98 krever drivere som følger med.

Genial spiller, bestilte den selv fra ebay før jul og er forsatt strålende fornøyd.

Hvis du får tak i den der jeg fikk kjøpt den så slipper du all moms og avgifter.

Søk på "Easy Auctioneers" på ebay, er en såkalt ebay-store. Send mail til Babak(Babak26) of spør om tilgjengelighet.

Håper dette hjalp litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...