FaBiCon Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg lurer på om det går og pusse psu så den blir blank?? er dette lurt ?? håper på noen svar.. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 går sikkert an.. men når du har pusset den ferdig ville jeg vasket den med rød sprit eller noe og få fjernet alt metall støvet. Lenke til kommentar
gul-tusj Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er jævli tøft å pusse/polere PSU. Har gjort det selv. Starta med 240 sandpapir for å fjærne "gråfargen", forsatte så med 400, så 800 vann, og avslutta med 1200 vann. Her er resultatet: http://home.no/gul-tusj/kabinettet/psu_finish.JPG Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er jævli tøft å pusse/polere PSU. Har gjort det selv. Starta med 240 sandpapir for å fjærne "gråfargen", forsatte så med 400, så 800 vann, og avslutta med 1200 vann. Her er resultatet: http://home.no/gul-tusj/kabinettet/psu_finish.JPG Det ble jo sykt nice da. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 HEHE drit bra. NÅ starter jeg snart. må bare skaffe meg sandpapir. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Bruk autosol til slutt. da får du et DEILIG resultat Eller start med autosol og se om det funker. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Er det viktig å bruke 400 først Har bare mulighet til å få tak i 800 våt. Kan klare å få tak i 400 tørr, men er det vits???? Bare lurer ellers går alt bra!!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Nei, du kan godt starte med 800. Men en annen måte er å legge PSU deklser i en svært kraftig Kaustik Soda løsning. Avhengig av lakk-kvalitet, så vil den forhåpentlig løsne, og du står igjen med bart metall som egentlig bare behøves poleres med f-eks autosol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå