-Sammy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har et seriøst problem her, jeg hører ikke noe som helst verken under, over eller bak meg i CS (counter-strike, kjent nettspill) Det er veldig frustrerende for nå er det snart Zargate (stort LAN) og der vil jeg gjerne ha muligheten til å høre hva som foregår rundt meg i compoene (konkuransene i spillene). Noen som har vert borti lignende, vet hva som er feil eller kan hjelpe i det hele tatt?? Jeg har et Microsoft SideWinder headset og et Creative SoundBlaster Live 5.1 Digital lyd-kort. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 sett på stereo istede for surrond Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Si: Stereo stereo kom til meg... mono mono gå din veg! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Eller kjøp Plantronics DSP-500.. Samme headset som SK bruker Da hører du hvor hver enkelt er eller kommer fra. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hvor kan dette kjøpes da? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kan kjøpes på www.indiweb.de.. Relativt dyrt headset, men også meget god kvalitet. Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 takk folks Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvis du vil kjøre 5.1 så kjøp Zalman Theatre 6 ZM-RS6F , det er Nydelige 5.1 surround Headset til en grei pris!!!! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Zalman Theatre 6 ZM-RS6F er neppe et godt valg hvis du skal spille mye. Prøvde de oss en kamerat. Virket som de kanskje egner seg bedre til å se på film.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå