Espenwangj Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei.. jeg får ikke LYD i mine XVID filmer? noen som har lenker til et sted hvor jeg kan laste ned CODEC? hvis det er det som er feil! Lenke til kommentar
Shadowfax Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 har det samme problemet. Har prøvd x antall forskjellige codec som hevder å kunne dekode xvid, men jeg får ikke lyd med noen av dem. Jeg begynner å lure på om noe annet er galt. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du kan prøve å installere Nimo Codec Pack (søk på google). Bruker den selv og har null probb med lyd i XviD filmer Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ikke legg inn nemo codec pack det er den værste dritten som finnes. Xvidcodec som funker 100% koepis xvid Men du manglet lyd så da trenger du en ac3 codec, sjekk www.dvdrhelp.com der er det en. Lurer du på om du mangler flere codecer kan du altids sjekke med gspot Lenke til kommentar
hhhmmm Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Tror tipset om ac3 filter var det beste rådet.. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 last ned nimo codec pack, og SLD codec pack. Da skulle det meste funke Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hvis du bruker gspot til å sjekke hvilken codec du skal bruke så kan du via mediaplayer 6.2 (run mplayer6) sette opp hvilken codek som kan kjøres dette hjelper neste alltid Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Tror tipset om ac3 filter var det beste rådet.. enig, det løste mine lyd problemer med xvid ihvertfall... Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg spiller av xvid filmer med WinAmp 5.0 og har ikke problemer med lyden. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 GordianKnotCodecPack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå