stich Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Har akkurat bygget min første PC, men da jeg skulle trykke på power-knappen skjedde det ikke noe. Dvs jeg ser at det lyser av ram-brikkene og hovedkortet, så det skal være strøm i hvert fall. Er det noen som vet hva som kan være galt, evt. noe jeg har glemt? Maskinen består av et: AOpen H600B-kabinett Gigabyte K8NNXP nforce3 150 AMD Athlon 64 3200+ 2x512Mb Geil PC3200-minne NEC dvd-brenner Seagate S-ATA 160Gb PowerColor radeon 9800pro +et trådløst pci nettverkskort Når jeg festet kablene på hovedkortet klarte jeg ikke å finne noen ledning som skulle festes på Power fan-pinnen. Hvis dere trenger flere opplysninger så er det bare og spørre. Håper det er noen som kan hjelpe meg. Det ordnet seg, etter mye prøving og feiling gikk det seg til... Endret 8. februar 2004 av stich Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Gratulerer med ny maskin, bruker samme hk selv og synest det er rimelig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Gratulerer med ny maskin, bruker samme hk selv og synest det er rimelig bra. Så kan jeg tenke meg at du er litt mer kresen enn trådstarter på hardware. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hater sånne skrekk historier . Men men, det er bra det gikk bra ihvertfall . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå