ogge Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har nettopp satt inn et plexivindu i frontdøren på mitt Chieftec midi dragon tower. Når jeg skar ut plexiglasset ble kanten litt ujevn, jeg lurer derfor på hvor de selger svarte pyntelister (lik som låselisten som følger med når man kjøper Sunbeam window kit). Lenke til kommentar
ogge Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Obs feilpost Kan noen flytte denne til casemods? Endret 8. februar 2004 av ogge Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Obs feilpost Kan noen flytte denne til annet om hardware? Denne skal ikke ligge under Annet om hardware som du forespurte, men under chasemods-kategorien på overklokking.no Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg kjøpte det hos en snescooterforhandler!!!! De bruker slikt på vindskjermene til scooterne. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 De har pynte lister på Microplex under casemods. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå