Axefjord Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har en noname (?) psu på 400W, som sliter på spenningene. Verst er 3,3V som er så lav som 3,17V. De andre spenningene er ikke noe å skryte av de heller. Målingene er gjort med temp-programmet som følger med nf7-s v2.0. Jeg har tenkt å overklokke cpu (xp2500) en del, ved hjelp av vannkjøling. Burde jeg investere i ny psu? Hvordan vet jeg om det er psu som skaper problemer ved overklokking? Tenker på å kjøpe mist 350W: http://www.overklokking.no/annet/mist_psu_350w/index4.html Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 den gir bare 18amp på 12v da...det er jo litt lite. selv har jeg en enermax whisper som fyrer småpene 33amp på 12v, da snakker vi :] Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ville ihvertfall kjøpt ny PSU. Anbefaler de ikke 17amp på 12volt railen på Nf7-s da? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Har ikke så god erfaring med kabinett-viftene fra enermax. Er den psu'en fra enermax stillegående? Hovedpoenget med vannkjølingen var å få pc'en stille. Lenke til kommentar
Kei Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Sier bare: kjøp ny PSU Jeg i dag bruker Denne og er storfornødd Endret 8. februar 2004 av Kei Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Sier bare: kjøp ny PSU Jeg i dag bruker Denne og er storfornødd Hvor mye støy er det fra den da? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 den gir bare 18amp på 12v da...det er jo litt lite. selv har jeg en enermax whisper som fyrer småpene 33amp på 12v, da snakker vi :] Hva er fordelen med mye amper? Forskjellen mellom 18A og 33A er jo ganske stort på papiret ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå