Mr.Elendig Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Link. Edit: nm, trudde det var du som hadde problem... Endret 8. februar 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) ...og poenget var? Apple innrømmer at det har eksistert et problem med et lite mindretall av de iBook'er de har produsert i en viss periode og har nå et program klart for å fikse feilen for de uheldige brukere dette måtte gjelde... Hvis du ønsker å informer ville det kanskje være en idé å fortelle at folk med problemer kunne dra nytte av Apples program, som du finner detaljer om her. Vel, innlegget var vel kanskje bare ment som flame-bait for å få i gang en vanlig opphetet mac vs. PC-krangel? Er for min del med dette ferdig med denne "diskusjonen". Skulle linken og innlegget forøvrig faktisk være ment som hjelpende informasjon beklager jeg selvfølgelig mine harde ordelag over... Edit: Det var da fælt så vanskelig jeg skulle gjøre dette! Endret 8. februar 2004 av NickFalk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Underholde og opplyse... Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Underholde og opplyse... Nettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå