Gå til innhold

Klokking av Compaq?

Gaston

Anbefalte innlegg

Er det mulig å klokke compaq pc'er????

Jeg har AMD prosessor og 800mhz, men kan jeg få det opp til 1,5ghz.???

Jeg har hørt at Compaq ikke kan klokkes, for det er compaq deler og de kan ikke byttes ut mot andre eller legge til deler....er det sant???????????

Går Pc'en tregere hvis man har mye på den, jeg har 20GB, men har brukt ca. 13gb...går PC'en tregere da????????

Please svar de som har peiling...hehe

Hilsen

Gaston :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Gaston.

Du har vel vært utestengt en uke nå,og for ikke havne i nye problemer,og for lettere å få hjelp,bør du redusere antall spørsmålstegn... :)

Neida,jeg er ikke moderator,dette er bare et venlig hint. :)

Her er et utdrag fra retningslinjene.

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Lenke til kommentar
Hei Gaston.

Du har vel vært utestengt en uke nå,og for ikke havne i nye problemer,og for lettere å få hjelp,bør du redusere antall spørsmålstegn... :)

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

du er ikke moderator, dermed skal du bruke advar moderator knappen og ikke spamme!

Ang oc av compaq så går nok ikke dette siden compaq sansynligvis har fjernet mulighetene for dette fra bios, men du kan godt se etter om du kan endre fsb og MP og sjekke om den har agp/pci lås.

Ang utskifting av deler er dette 100% mulig, det er jo en pc det er snakk om. Men den kan være litt sær så spør før du kjøper på komplett etc og sjekk at pcn støtter delene

Lenke til kommentar

Mener at det finnes software til overkokking, men det kan hende at compaq har satt sperre for det også. Siden du har Compaq er den sikkert eldre enn et år (Compaq ble kjøpt opp av HP for en tid tilbake), derfor gjør det ikke noe at garantien din forsvinner, MEN du mister din fem års reklamasjon... uansett: Hvem bryr seg? :p

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar
Hei Gaston.

du er ikke moderator, dermed skal du bruke advar moderator knappen og ikke spamme!

Ang oc av compaq så går nok ikke dette siden compaq sansynligvis har fjernet mulighetene for dette fra bios, men du kan godt se etter om du kan endre fsb og MP og sjekke om den har agp/pci lås.

Ang utskifting av deler er dette 100% mulig, det er jo en pc det er snakk om. Men den kan være litt sær så spør før du kjøper på komplett etc og sjekk at pcn støtter delene

SPAM = Reklame.

Vil du vennligst forklare meg hva han reklamerte for ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...