soink Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei! Har bestilt meg Asus P4C800-E og P4 3Ghz, trur dere denne holder?? Pumpen er en Hydor L30, og her er kjøleblokken.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Holder til kva? Radiator? Lenke til kommentar
soink Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Oi glemte det, holder til å kjøle possesoren til en "ok" temperatur..? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er greitt nok, men hva skal den kobberøra vere til, skal den virke som en radiator eller hva? Lenke til kommentar
soink Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 ja, den skal fungere som en radiator.. :) Lenke til kommentar
Vegar Hanzen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Den var faktisk litt morsom! hvordan har du laget den? abre bøyet litt kobberrør? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tja.. Tviler at den blir veldig effektiv om den berre ligger slik, men om du legger den i ein balje med vatn burde det kanskje gå bra. Er ein artikkel om ein slik radiator på overklokking.no Lenke til kommentar
soink Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ehm, den er ganske stor da /litt over 7 meter), jeg har bare planer å la den ligge under sofaen.. Og det skal bli en stillegående maskin.. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 kan hende at det blir for varmt om sommeren har jeg hørt... Lenke til kommentar
soink Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 kan hende at det blir for varmt om sommeren har jeg hørt... Ja, det er meget mulig.. Men skal oppgradere til en bedre radiator etterhvert, hadde ett kobberrør liggende hjemme og ville prøve denne først.. Har parkett på gulvet og det er alltid kaldt her. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ehm, den er ganske stor da /litt over 7 meter), jeg har bare planer å la den ligge under sofaen.. Og det skal bli en stillegående maskin.. Det kan bli for varmt fordet. Den klarer sansynligvis ikkje å kvitte seg med all varmen den får tilført. Lenke til kommentar
soink Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Det kan bli for varmt fordet. Den klarer sansynligvis ikkje å kvitte seg med all varmen den får tilført. Men isåfal, når vil den bli får varm? Jeg burde jo klare å komme inn i bios får avlesninger av temperaturer? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 den vil neppe brenne opp, men det er ikke sikkert den er så veldig effektiv. Lenke til kommentar
soink Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Takk iallefall for svar.. Men skal prøve så fort jeg får delene, skal gi beskjed om hvordan det gikk.. Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 kan hende at det blir for varmt om sommeren har jeg hørt... ta deg sammen Lenke til kommentar
klikko Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 kan hende at det blir for varmt om sommeren har jeg hørt... ta deg sammen hehe Lenke til kommentar
soink Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Fikk koblet opp maskinen igår.. Fikk ikke målt så mye, men etter en windows xp installasjon lå den på 32 grader, noe jeg synes virker ganske bra.. Men den har ikke blitt testet med noen benchmarks enda.. Men det skal testes i kveld. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg vurderer dette til å være i knappeste laget med overflate. Det er spennende hvis du får det til, da skal jeg vurdere noe lignende! Lenke til kommentar
soink Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Etter 8timer med prime lå tempen på 42 grader.. Da kjørte den 230 fsb.. http://home.online.no/~abzour/bilder/DSCF0092.JPG offtopic: Noen som veit hvor jeg stiller FSB:DRAM Ratioen på P4C800-E? Har Twinmox PC3200 CH-5 brikker, jeg kan vel få høyere fsb? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 yo bare så på skjermkortet ditt på det bildet... har du satt på en cpu sink og vifte? er nysgjerring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå