Go-bjo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skulle oppdatere fra 98 til xp. Resultat: restart hver gang windows skal starte. Måtte til slutt legge inn 98, tenkte det kunne være problemer med drivere, men samme problemer oppstod. Får startet i sikkermodus, men har da ikke tilgang på cd-rom. Står helt fast, håper på noen tips..... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Legg inn en ren installasjon av XP. Oppgraderinger blir alltid ustabile dessverre. Lenke til kommentar
Go-bjo Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ok. Skal prøve, igjen..... Har en liten mistanke om at det ikke vil fungere. Lenke til kommentar
Go-bjo Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Det gikk som jeg trodde..... Fungerer ikke selv om jeg la inn xp på nytt. Maskinen slår seg fortsatt av før windows åpnes. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Var ute for det samme en gang. Hvis den restarer, prøv å bare la den stå og restarte uten at du gjør noe, bare la den stå, time etter time, og se hva som skjer, tror min restarta en 4-5 ganger. Skal ikke garantere at det virker, men lov å håpe...! Lenke til kommentar
Go-bjo Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Takk for tipset! Får bruke ettermiddagen på å vente og se hva som skjer..... Lenke til kommentar
Go-bjo Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Det her blir bare verre..... Har lastet ned oppstartsdisketter til xp, men etter å ha prøvd dem, ble alt feil. Nå kommer det opp virusvarsel..... BootSector Write VIRUS Hvordan får jeg ordnet opp i dette? Er det noen som har et bra tips? Lenke til kommentar
Go-bjo Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 En hel måned er gått, og jeg prøver igjen... Har latt maskinen stå til nå. Får (nesten) innstallert 98, men det kommer opp et varsel: Bootsector write VIRUS. Continue (Y/N)? Hvordan får jeg ordnet dette? Kommer ikke inn i Setup, da det plutselig dukket opp krav om passord, som ikke jeg har satt..... Hadde ikke passord på Setup tidligere. Har prøvd å ta ut batteriet til bios'en, men det ble ingen forskjell. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå