the_fire Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Passer blitzen man får kjøpt til SE T610 til T630?? Får man kjøpt samme tilbehør til T610 som til T630 burde egentlig jeg ha spurt om... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skulle tro det ja, de har vel samme tilkoblings utangaer så jeg ser ikke hvorfor det ikke går(hvet at car-100 virker på t630 iallefall) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Det ville jo ha vært en ulempe om det ikke gikk... Tviler på at produsenten gidder å lage nye typer tillegsprodukter når de lager oppgraderinger... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Siemens f.eks lager jo nye produkter til alt mulig rart av modeller. Quickpic-kameraene er jo helt like på innsiden, men det finnes tre forskjellige av dem grunnet forskjellige tilkoblinger. Blitzen er faktisk veldig lur å ha på T610 og T630. Ligger mange bilder på www.vigutta.com tatt med T610 og blitz. Blir fint det Lenke til kommentar
karce Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ja det gjør den har akkurat kjøpt en slik. den passer til alle SE sine telefoner med kamera digger alle slike gadgets som de lager, har mange slike kult ting:D Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 den passer til alle SE sine telefoner med kamera Fungerer ikke så bra med SE P900 og SE Z600 har jeg ikke fått prøvd den med enda. Ifølge SonyEricsson.com passer den kun til T610 og T630 noe som høres logisk ut. Lenke til kommentar
karce Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 den er super på min p900. de lyser opp i mørket som bare det. er minimale forskjeller fra t610, selv om at den er litt lengre. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 SE produserer da kun én blitz?!? Denne har jeg prøvd på P900, den lyste, men virket ikke som om telefonen reagerte veldig positivt på å ha den koblet til. Mulig dette var fordi den ikke er beregnet for P900. Lenke til kommentar
karce Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 min blitz heter phone flash MPF-10. den lyste opp som bare pokker! ble nesten blind da jeg så rett inn i den:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå