TDK Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg skal kjøpe vifter til mitt cheiftech dragon midi tower kabinett fordi det ikke fulgte med noen vifter. tror jeg skal kjøpe 3 12db papst vifter Microplex Er disse lette og montere? disse 3 pins molex kontaktene, hvor mange er det av de på et standaard hovedkort? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kan vel kanskje bruke en eller flere slike P.S. Linken din er feil... Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Enten så er det bare å sette viftene inn i holderne eller så er det 4 skruer.(altså er det ikke vanskelig) På mitt hovedkort er det 3 kontakter for vifter. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 du kan også paralell-koble viftene til en kontakt, så sparer du de pengene altså: alle kablene av samme farge sammen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ingen problem å montere. Er berre å sette dei inn i dei lilla plastholdarane. Pleier å vere 2-3 slike kontakter på et hovedkort, ellers er disse fine. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 søren feil link... samma det... hvertfall mente jeg papst vifter 80mm. de med 19 desibel... er dette mye eller lite bør jeg gå opp til 26 desibel viften eller er det for bråkete? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Du kan gå opp på de på 26 dB, og bruke viftestyring. Slik kan du få ekstra kjøling når du kjører maskinen hardt, og skru ned når du vil se film eller om natten:) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg skal kjøpe vifter til mitt cheiftech dragon midi tower kabinett fordi det ikke fulgte med noen vifter. tror jeg skal kjøpe 3 12db papst vifter Microplex Er disse lette og montere? disse 3 pins molex kontaktene, hvor mange er det av de på et standaard hovedkort? Viktig : hadde et problem med papst vifter i mitt chieftec.. de ville ikke passe helt inn i noen sånne små plastpinner som skal inn i skruehull på vifta.. det gikk å få de inn men de ville ikke inn i hulla, så de står ikke helt rett i vifteholderne.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Bruk heller skruer! Kastet de pushpinnene som fulgte med i døren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå