Gå til innhold

Webshop med gamle spill fra 90-tallet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Free Record Shop er også et annet alternativ nå, de selger svært rimelige spill til ca 29 kroner og oppover alle veldig billige :D

Dang! 7th guest til 40kr, jo. Og Jedi knight til 25kr! :D

Tror jammen jeg skal ta meg en tur innom FRS i morgen, jeg.

Spaz: mye fint i den linken din også.. bare litt synd at de bare kommer som enkle CDer i jewelcase. Terra Nova, Tyrian og Syndicate plus hadde vært kjekt å ha med boks, manual og hele pakken. :)

Lenke til kommentar

Alastor: Det er vel en slags gråsone, det med såkalt abandonware. Noen spill selges fortsatt, og er ikke offisielle abandonware-titler, og således er det piratkopiering. Andre titler igjen slippes av utviklerne, slik som eksempelvis Grand Theft Auto ble for en stund tilbake.

Hvorvidt alle titlene på nevnte side er legale får man ta stilling til selv; den moralske svien er neppe så vond å bære om man henter ned spill herfra slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må bare nevne alt snadderet som finnes i spill-butikker nå til dags. Var innom Platon i dag, og kjøpte 6 finfine spill for den nette sum av 450kr.

The nomad soul, Daikatana og Thief (3 for 200kr), samt Global operations (onlinespill ala CS, 99kr), Clive Barker's Undying (dritskummel fps, 99kr) og Soul Reaver 2 til 50kr.

<- godt fornøyd med dagen. :)

Lenke til kommentar
Jo, men de spillene på "The Underdogs" er ofte veldig mangelfulle. Ta for eksempel Normality. De har jo kuttet ut introen, mellomsekvensene og musikken :(

De har begynt å legge til flere og flere hele CDer nå i det siste.

Forøvrig mener jeg at HotU fjerner spillene for download hvis produsenten/utgiveren har innsigelser. En av de mer stuerene abandonware-sidene på nettet, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...