Spaz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Jeg kom over en amerikansk webshop som har mange eldre spilltitler til rimelig pris. Jeg har selv vært på jakt etter fullversjonen av Normality (genialt adventurespill fra 1996) og denne webshopen hadde det. Med frakt kom det på rundt 70kr. Sammen med DOSBox 0.61 blir dette "Berre lækkert" http://www.softwarecheaper.com/ Endret 8. februar 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Free Record Shop er også et annet alternativ nå, de selger svært rimelige spill til ca 29 kroner og oppover alle veldig billige Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Free Record Shop er også et annet alternativ nå, de selger svært rimelige spill til ca 29 kroner og oppover alle veldig billige Dang! 7th guest til 40kr, jo. Og Jedi knight til 25kr! Tror jammen jeg skal ta meg en tur innom FRS i morgen, jeg. Spaz: mye fint i den linken din også.. bare litt synd at de bare kommer som enkle CDer i jewelcase. Terra Nova, Tyrian og Syndicate plus hadde vært kjekt å ha med boks, manual og hele pakken. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Mange av de er gratis: http://www.the-underdogs.org/ Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Mange av de er gratis: http://www.the-underdogs.org/ Jo, men de spillene på "The Underdogs" er ofte veldig mangelfulle. Ta for eksempel Normality. De har jo kuttet ut introen, mellomsekvensene og musikken Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 enden: du er sikker på at du ikke linker til piratkopiert materiale nå? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Alastor: Det er vel en slags gråsone, det med såkalt abandonware. Noen spill selges fortsatt, og er ikke offisielle abandonware-titler, og således er det piratkopiering. Andre titler igjen slippes av utviklerne, slik som eksempelvis Grand Theft Auto ble for en stund tilbake. Hvorvidt alle titlene på nevnte side er legale får man ta stilling til selv; den moralske svien er neppe så vond å bære om man henter ned spill herfra slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Ble jammen fristet til å kjøpe den gamle serien med "Eye of The Beholder" jeg nå! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Må bare nevne alt snadderet som finnes i spill-butikker nå til dags. Var innom Platon i dag, og kjøpte 6 finfine spill for den nette sum av 450kr. The nomad soul, Daikatana og Thief (3 for 200kr), samt Global operations (onlinespill ala CS, 99kr), Clive Barker's Undying (dritskummel fps, 99kr) og Soul Reaver 2 til 50kr. <- godt fornøyd med dagen. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 enden: du er sikker på at du ikke linker til piratkopiert materiale nå? abandonware er ikke piratvare... Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 abandonware er prigitt fra produsenten ja Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jo, men de spillene på "The Underdogs" er ofte veldig mangelfulle. Ta for eksempel Normality. De har jo kuttet ut introen, mellomsekvensene og musikken De har begynt å legge til flere og flere hele CDer nå i det siste. Forøvrig mener jeg at HotU fjerner spillene for download hvis produsenten/utgiveren har innsigelser. En av de mer stuerene abandonware-sidene på nettet, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå