bernini Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei Jeg har en htpc som er koblet til tven. Den tenkte jeg å styre via remote admin. Men problemet er at når jeg logger inn på den pcen via Windows sin remote admin ting, så vises bare loginscreen på den andre pcen. Jeg vil kunne ha det slik at det jeg gjør via remote admin vises både hos meg og på skjermen/tven til den pcen som fjernstyres. Får håpe noen forstod problemet Takker for svar - gordito Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 sub seven har jo noen slike muligheter, den funker som remote admin men oppdateringen av bilde på den pcn som er infisert går ikke så kjapt (1 bilde hvert 5. sekund eller noe) Subseven er et virus, men det kan også brukes til mye annet. samme med netbus Lenke til kommentar
bernini Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Tror ikke det blir så aktuelt å stresse med noe virus, tenkte noe litt lettere Når du bruker fjernhjelp i windows, så kan jo begge maskiner se hva som skjer? Samme med net meeting. Eller husker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
el_finko Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Bruk dameware remote det gjør susen. Men pass på at du sperrer for bruk fra internet.. http://www.dameware.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå