Shulgin Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hvilken temperatur skal en AMD TBird 1400 tåle? Temperaturen holder seg mellom 45 og 53 grader celsius, er det for mye? Jeg leitet på AMD's hjemmeside etter litt informasjon, men jeg fant ikke noe om temperaturen... På forhånd takk! MVH Jonas Riise Hamre -------------------------------------------------- En ting til... Er det noen av dere som spiller MGS2? Jeg sitter fast... Hvis dere spiller det, kan dere være så snille å lese denne meldingen? http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...=20440&forum=52 Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Max 97C hvis jeg ikke husker mye feil,men da er det kveld og mørkt etter det.kjører selv en T-bird på 1,614 med max temp på 49c med Alpha8045 og en sunon vifte. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 jeg tror det er en max 70 amd anbefaler som den høyeste tempraturen for cpu´er hvis systemet er stabilt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå