cbcb Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Jeg har 2 hd'er en på 80 og en på 120gb. Jeg har partisjonert 80gb'en slik at jeg har en windowspartisjon på 20 ~ 19,9gb og resten er på 60 ~ 54,9gb. av 120gb'en har jeg brukt 110 av 111gb, men når jeg går inn på hd'en og merker alt og trykker egenskaper så står det at det bare er 105gb brukt . Det samme på den andre hd'en (de 2 andre partisjonene) også bare at der er det brukt opp 3,5gb av ingenting. Hva er problemet? Endret 8. februar 2004 av cbcb Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 kan være mye som gjør at det blir slik. system restore (XP) Pagefile (windows) Søppelbøtte med filer et progg som skal spare filer (f.eks. norton uneraser) etc... Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 kan være mye som gjør at det blir slik. system restore (XP) Pagefile (windows) Søppelbøtte med filer et progg som skal spare filer (f.eks. norton uneraser) etc... Hmm, Søppelbøtte = tom. Bruker AVG anti-virus, har det også noe sånn uneraser ? Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jepp, der har vi problemet tror jeg! Bare å høyreklikke på recycle bin og trykke på UnErease. Deretter søker du etter filer som du har slettet, og pælmer dem ut i evigheten. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Jepp, der har vi problemet tror jeg! Bare å høyreklikke på recycle bin og trykke på UnErease. Deretter søker du etter filer som du har slettet, og pælmer dem ut i evigheten. Jeg bruker aldri papirkurven, så når jeg sletter noe så går det _ikke_ gjennom papirkurven. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Men jeg tror at UnErease tar alt om blir slettet nemlig! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 system restore bruka STORE delar av harisken til berre tull.. start diskopprydding og fjern alle gjenopprettingspunkt unntatt det siste Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Temp mappa kan det være noe i, sjekk også om det er noen skjulte mapper. Da ser du hvilke det er, er ganske sikker på at det er system restore som alle andre her. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei! jeg har funnet ut at omtrent 7 gb elns brukes av ingen ting. Tror dette kan være system restore, men jeg har formatert og innstalert på nytt og da vises ikke de filene/mappene. hvordan finner jeg de skjulte mappene og filene da og får fjernet dem? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 eeeeh.. viss du har formatert og installert windows på nytt skal ikkje 7 gb bli brukt til ingenting.. iså fall har du gjort ettlant feil.. skjultte mapper er skjulte for at luringa så deg ikkje skal inni å fikle.. viss du har en clean windows anbefala eg sterkt at du ikkje sletta nåke så helst, men viss du absolutt vil vise skjulte mapper kan du stille på det i mappealternativer.. (System Volume Information bør du ikkje slette, viss du bruka NTFS KAN du ikkje slette den) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Høyreklikk på Min Datamaskin, velg egenskaper. Gå på fanekortet systemgjennomppretting, og voila. Du har noe mer plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå